Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Південна Америка. Частина I. Водоспади Ігуасу, і як ми до них добиралися.

15 січня 2013 р 19:43 Аргентина, Уругвай, Парагвай, Бразилія Листопад 2012

Нарешті то, ми зібралися в Південну Америку. Ми заздалегідь купили квитки на 12.11.2012 Рим - Мадрид - Буенос-Айрес і назад 17.12.2012 і забронювали три ночі в Буенос-Айресі, все інше вирішили організувати на місці. Поїздка була приурочена до мого ювілею, 10 листопада 2012 роки мені виповнилося 35 років. Нарешті то, ми зібралися в Південну Америку

Перша частина нашої подорожі була присвячена Буенос-Айресу, Монтевідео і всьому, що поруч лежить, а найголовнішою метою були водоспади Ігуасу, до яких ми добиралися з пригодами.

Вилітали ми з мого улюбленого Риму, це місто не хотів мене відпускати. Коли ми приїхали в аеропорт, то я не побачила на табло нашого рейсу. У мене закрався неясне сумнів, що щось не те. Потім я озирнулася на всі боки і побачила навколо людей, які плакали, впадали в істерику, кричали, в загальному, поводилися дивно.

Я сіла на лавочку в очікуванні.

Вчу іспанську мову, час даремно не втрачаю (до речі, стало в нагоді дуже сильно), поки Клод бігає - дізнається, що сталося.

В результаті з'ясувалося, що в Римі сьогодні страйк, на завтра квитків уже немає, а післязавтра починається страйк в Мадриді, і в кращому випадку ми зможемо вилетіти 16 або 17 листопада замість 12, круто !!! Така перспектива втратити майже тиждень нашої подорожі ні мене, ні Клода не порадувала. Але робити було нічого, ми сказали, що ми немісцеві, живемо в Бьелла (на півночі Італії, а Клод дійсно там прописаний) і нас відправили в Остию - містечко недалеко від Риму на Тірренському узбережжі.

Чекаємо автобус готелю, в якому нам треба було провести час в очікуванні нашого вильоту.

У Остії ми протусілі 2 дня як два пенсіонера на повному пансіоні за рахунок нашої авіакомпанії "Іберія" і до нашого великого щастя 14 листопада ми не вилетіли прямим рейсом Рим - Буенос-Айрес (знову ж за рахунок «Іберії»), таким чином, уникаючи перетину зі страйкарями іспанцями.

У Буенос-Айрес ми прилетіли 15 листопада. Я це місто назавжди запам'ятаю як місто квітучих рожевих і бузкових дерев, місто весни.

Ми кинули речі в нашому готелі і побігли дивитися місто, попередньо запитавши на рецепції готелю, де можна поїсти смачне аргентинське м'ясо. І ми його поїли в ресторані «Prosciuto», в перекладі з італійської назва ресторану означало Пармський, швидше за все, господарем був італієць.

У Буенос-Айресі ми багато чого подивилися. Найбільше запам'ятався міст «Ла Мухер» архітектора Калатрави. У нас з Клодом традиція відвідувати шедеври цього іспанського архітектора.

Відвідали музей «MALBA», це була ідея Клода. Фотографій немає.

Прокотилися в місцевому метро, ​​це теж наша традиція - кататися в метро у всіх містах, де воно є.

А ще чекали цілий вечір, коли буде закриватися цю квітку.

Але він так і не закрився, хоча на металевій табличці поруч з ним було чітко написано час, у скільки він закривається ввечері і розпускається вранці, а також був описаний його супер-пупер гідравлічний механізм. Мене дуже здивувало, що в парку не було жодного охочого крім нас подивитися на це диво, як «засинає» цей гігантський квітка. Але ще більше я здивувалася, коли за 3 хвилини до чуда в парк приїхав поліцейський на мотоциклі і ввічливо попросив нас вийти з парку, тому що на ніч він його закриває. На наше запитання про те, чи буде закриватися квітка, він, не моргнувши оком, відповів, що механізм вже давно не працює. З чого ми зробили висновок, що табличок треба довіряти не завжди. Ось такий розлучення по-аргентинськи.

А це дуже поширена робота в Буенос-Айресі - догсітер.

Вважається дуже престижно тримати собаку, але не завжди є час і бажання виводити її на прогулянку, і тут як раз приходять на допомогу догсітери, які готові за невелику плату погуляти з вашим улюбленцем. Чим у догсітера більше підопічних, тим більше він заробляє.

І звичайно, я не могла не відвідати юридичний факультет Буенос-Айреса.

Далі ми вирушаємо на лайнері з Буенос-Айреса в місто Колонія дель Сакраменто (Уругвай) по річці Ла Плата - Rio de la Plata. Я давно мріяла її побачити. Зараз поясню чому. У Римі на площі Навона є фонтан Чотирьох рік (один з найбільш елегантних фонтанів вічного міста, хто був в Римі, мене зрозуміє), там чотири чоловічі фігури зображають чотири річки, які ототожнюються з чотирма частинами світу, де в 17 столітті знали християнство, це такі річки: Ганг (Індія, Азія), Дунай (Європа), Ніл (Африка) і Ріо-де ла Плата (Америка), мені не вистачало останньої. Мрія збулася, я її побачила.

З містечка Колонія дель Сакраменто ми відразу переїхали в Монтевідео, де провели два дні. Покаталися на туристичному автобусі, в якому була абсолютно бездарна гідесса, але навіть її безглуздий розповідь не зіпсував загального позитивного враження від міста.

А далі наш шлях лежав до головної мети - водоспадів Ігуасу. Пересувалися ми на автобусах.

Клод сказав, що машину в оренду брати не будемо, тому що її можуть вкрасти. А я не хотіла перелітати на літаках, тому що тоді нічого не побачиш. Таким чином, ми перетнули весь Уругвай з Монтевідео до Сальто. З Сальто переїхали в Аргентину в місто Конкордія. В Аргентині був страйк (так, страйки нас просто переслідували протягом цієї подорожі), тому ми цілий день провели в термах поруч з цим містечком. І в ніч вирушили з Конкордії на північ Аргентини до водоспадів.

Водоспади Ігуасу знаходяться на кордоні трьох держав: Аргентини, Парагваю та Бразилії.

У Парагвай без візи російський громадянин не може заїхати (у мене візи не було), тому ми змогли побачити водоспади тільки з боку Аргентини і Бразилії. На відвідування водоспадів треба планувати два дні. Ночувати краще в Аргентині, там готелі дешевше. Один день треба повністю присвятити національному парку, що знаходить в Аргентині. Парк дуже великий, туди треба заходити вранці і на цілий день. Вхід платний, брали тільки готівкові гроші. Там дуже красиво. Дивіться фотографії, вони розкажуть краще, ніж я.

Ми прокотилися на цьому човні, це неповторний драйв, коли вона несе тебе під струмені води, і ти розумієш, що нікуди не дінешся від цього.

На другий день ми поїхали в національний парк Бразилії. Взяли особистого гіда-водія, який з нами займався цілий день.

З боку Бразилії краще вид на «Горло Диявола», але сама організація парку і територія мені більше сподобалася в Аргентині, хоча, безумовно, треба відвідати і те й інше.

Ми також відвідали національний заповідник, який знаходиться поруч з входом в парк водоспадів (Бразилія).

А на територію Парагваю ми все-таки заїхали. Наш водій провіз нас через кордон, і ми поїхали дивитися греблю Ітайпу на туристичному автобусі з гідом і групою парагвайців (абсолютно безкоштовно).

Після чого наш водій відвіз нас знову до Бразилії, і ми на автобусі дісталися до Кашкавеля. На наступний день до Кампо Гранде. А ще через день ми ночували в містечку Корумба на кордоні між Бразилією і Болівією. Моторошний місто, одні бараки, на вулицях нікого. Знайшли готель, я спочатку хотіла звідти втекти, коли побачила номери і почула ціну, але, відвідавши інші «готелі», я зрозуміла, що цей готель не так вже й поганий, і ми зупинилися в ньому. Пішли повечеряти, нам показали, в якому напрямку знаходяться ресторани. У ресторані, коли офіціант дізнався, що я росіянка, він дивився на мене як на інопланетянина, виявляється до зустрічі зі мною, він жодного разу не бачив російської людини. Ціни в цьому ресторані мене неприємно здивували, за вечерю в цьому містечку ми заплатили приблизно стільки ж, як за вечерю в Римі, тільки замість виду на Фонтан Треві або Пантеон, там був вид на бараки.

Чесно кажучи, від Бразилії у мене залишилося дивне враження. Люди живуть погано, в бараках, але на кожному бараку є супутникова антена. Їсти в ресторанах коштує недешево, але люди там є, і вони там їдять. У Бразилії я ще обов'язково повернуся, бо ми не дісталися до Ріо-де-Жанейро, Сан-Пауло, бразильське узбережжі пройшло повз нас, а точніше - ми проїхали повз нього, пробравшись по західній частині Бразилії. Зате побачили фазенди і серед полів уздовж дороги халупки, в деяких не було навіть електрики. Місто Корумба мене «добив» своєї «привітністю», і я була несказанно рада, коли ми нарешті покинули Бразилію і перетнули кордон Болівії. Але про це в другій частині моєї трилогії. Далі буде ...