Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Angel Falls, Венесуела

Сьогодні ми представляємо вам повну версію нашого 360 ° відео з водоспаду Анхель - найвищого водоспаду в світі. До цього моменту ніхто не зміг захопити водоспад Ангела у форматі відео 360 °. AirPano з гордістю представляє перший у світі 360 ° відео найвищого водоспаду на Землі. Також це наш перший великий проект з надвисокою роздільною здатністю 8K. Для перегляду вмісту VR в 8K потрібен дуже потужний комп'ютер, тому більшість з вас продовжуватиме використовувати 4K. Тим не менш, ви все ще можете насолоджуватися красою цього віддаленого місця нашої планети.

Водоспад Ангела опинився в самому серці національного парку Канайма у Венесуелі, недалеко від кордону з Бразилією та Гайаною.

Невеликий старий «Дуглас» був на шляху, щоб привести нас з Пуерто Ордас до Канаїма. Більша частина автомобіля була зайнята нашими валізами, заповненими обладнанням. Через вікна ми могли побачити тепуїс, знамениті настільні гори. Над краєм однієї з цих гір падає Auyan-tepui, найвищий у світі водоспад.

Історія її дослідження досить незвичайна. 14 листопада 1933 року американський авіатор Джиммі Ангел пролетів соло над Каньйоном Диявола в пошуках золотих рудних гряд. Після повернення він говорив про "неймовірний водоспад, що падає на кілометр вниз". Хоча йому ніхто не вірив.

Через чотири роки він повернувся до Венесуели. Цього разу його супроводжували дружина Марі (пілот і штурман) і помічники Ангел Дельгадо, Густаво Хені і Фелікс Кардона.

Спочатку Хені і Кардона намагалися знайти шлях до вершини гори по суші. Вони провели два тижні так, але все марно. 9 жовтня 1937 року літак експедиції злетів біля підніжжя Ауян-Тепуї. Кардона залишилася в таборі. Джеймс Ангел зумів висадитися на горі в болотисту землю і зламав колеса. Зрозумівши, що літак не може виправити літак, команда змушена була спуститися з тепуї пішки. Перш ніж вони виїхали, керівник експедиції наполягав на винесенні з літака носа літака; Ангел сильно не сподобався ідеї залишити літак з пропелером, заритим у землю. Вони також зробили знак «Ми в порядку» з деяким одягом на крилі літака і відправилися. Їм знадобилося 11 днів, щоб прокласти шлях до індійського поселення, а потім, нарешті, повернутися до цивілізації на човнах.

Звістка про їх пригоди швидко поширилася, і водоспад був названий на честь першовідкривача, на честь Джеймса Ангела (загальне іспанське ім'я - Сальто Анхель , «стрибок Ангела»). Літак залишався на вершині тепуї протягом 33 років. У 1970 році його розібрали і перевезли до Музею авіації для реставрації. Тепер літак сидить на відкритому повітрі перед аеропортом Сьюдад-Болівар. Ми побачили легендарний автомобіль власними очима!

Ми побачили легендарний автомобіль власними очима

Навіть у наш час шлях до водоспаду непростий. Це може бути або декілька годин поїздки вгору по річці на човні з лагуни Канайма або політ на вертольоті або літаку. Ми вирішили спробувати обидва і порівняти їх.

Наші плани змінилися в перший день. Вертоліт, який був організований для нас, зламався, тому ми повинні були відкласти рейс на пару днів. Ми витратили цей час досліджуючи lagoon та nearby водоспади. Але незабаром прийшов день польоту, ми завантажили наше обладнання в жовтий вертоліт, який привів нас до Auyan-tepui. Через півгодини ми були біля підніжжя гори.

Гірські вершини часто покриваються хмарами, що не дозволяють нічого побачити. Цей час був також той самий - водоспад був прихований туманом. Ми витратили більше години чекаючого сонця. Нарешті, хмари розійшлися, і вертоліт почав набирати висоту. Висота водоспаду - майже кілометр, і коли ми піднімалися до потрібної висоти, Ангел-Фолс знову був схований в тумані. Щоб не втратити висоту і час, пілот вирішив висадити вертоліт на вершині гори. Товсті хмари оточували нас, але наш досвідчений пілот знайшов проблиск, і ми благополучно приземлилися на вершині, до великого подиву туристів, які там стояли. Їм знадобилося кілька днів, щоб дістатися туди, а ми витратили лише годину.

Їм знадобилося кілька днів, щоб дістатися туди, а ми витратили лише годину

У компанії мандрівників ми чекали, щоб хмари стали дефіцитними і знову зійшли. Наш пілот, справжній майстер управління польотом, керував вертольотом до краю тепуї, і ми своїми очима бачили, як річка перетворилася на вертикальний потік висотою в кілометр, так захоплюючий! Ми полетіли по каньйону, щоб побачити кілька інших водоспадів, які не такі високі, але не менш вражаючі. Час пролетів швидко, і нам довелося повернутися в аеропорт. Зрештою, наш пілот показав нам ще одну цікаву пам'ятку під назвою «Манхеттен»: цікаві кам'яні вежі на вершині гори, утворені вивітрюванням і ерозією.

Наступний день ми повинні були повторити наш шлях до водоспаду, але цей раз річкою. Кращим водним транспортом, що використовується тут, є дерев'яна каное з твердого стовбура дерева. Цей вид катерів має високу стійкість до каменів, прихованих водою, і підходить для подолання численних порогів. Ми завантажили наше обладнання і почали плавати по річці. Шлях був довгий, таким чином ми прибули у табір тільки увечері. Човник вміло керував плаванням на каное серед кам'янистих берегів; lianas висіли над водою та ми могли побачити tepuis. Погода була гарячою, сонце світило яскраво. Як тільки ми досягли нашого призначення ми лагерні для нашої першої ночі у джунглі, повішені гамаки та анти-комар екран. Ми залишилися б тут, у цьому лісі джунглів, кілька днів.

Відстань між нашим табором і водоспадом становила лише чотири кілометри, хоча шлях пролягав через вологі джунглі з певним піднесенням. Так, коли ми отримали місце де ми би запустили наш drone ми відчували повністю вичерпані, тим часом наші довідники пішли легкі, так, якби нічого спеціального не відбувалися.

Стоячи прямо навпроти водоспаду, нам стало зрозуміло, наскільки величезним є воно; ми не могли побачити справжні розміри його згори. Вода, що падає з висоти майже кілометр, перетворюється на найменшу пил, коли вона потрапляє на землю. Вершина tepui тепер покривається хмарами. Іноді хмари спускаються і покривають джунглі туманом.

Наша робота тривала кілька днів: удень ми проводили захоплення водоспаду Анхеля, а ввечері ми поверталися в табір і вранці знову пішли, щоб мати «дату» з водоспадом. З настанням темряви ми могли спостерігати тисячі зірок на небі, і як тільки ми оберталися на факелі, нас оточило багато екзотичних комах, залучених світлом. Деякі з них нас кусали, тому я вважав за краще залишитися в темряві і спостерігати за зоряним небом.

Місцеві корінні народи Пемон вважають, що тепуї є домом для духів, що називаються маварі, а водоспади - це втілення цих духів. Гора Auyan-tepui відома серед них як "Диявольська гора", хоча вони також вважають, що людина, яка бачила водоспад Ангела ще раз в житті, отримала б життєву силу. Таємничі маварі - це істоти маленької висоти, які носять золоті прикраси, як і стародавні люди інків, і вони не люблять зустрічатися з новими людьми. Pemon зазвичай залишають їжу в нічний час і кажуть, що до ранку вона зникає. Це може бути просто легенда, але хто знає? Джунглі величезні і таємничі.

Через кілька днів погода погіршилася, і ми повинні були повернутися назад. Шлях вниз по річці виявився більш складним; крім того, почався дощ. Спочатку ми відчули полегшення після тривалого спекотного погоди, але незабаром ми намочилися до шкіри. З їхніми зубчиками, індіанці обертали жилети і поліетилен. Коли ми повернулися до лагуни, це вже стало сутінком. Наступного ранку нас чекав рейс до Пуерто Ордас, звідки ми мали поїхати до Дельта Оріноко .

Але це вже інша історія.

Автори відео, фотографій і текстів: Сергій Шандін , Стас Седов , Микола Денисов і Іван Росляков

Це може бути просто легенда, але хто знає?