Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Привіт, Гонконг! Частина 2: Пік Вікторії і американські гірки

26 лютого 2017 р 15:57 Гонконг Жовтень 2015

День 2. Продовження. День 2

Дотримуючись вказівниками, ми досить швидко дісталися до підніжжя Піка Вікторія. Для того, щоб піднятися на пік, ми використовували вінтажний фунікулер. Черга була немаленька, але це не зупинило нас - вже дуже хотілося випробувати одну з найвідоміших визначних пам'яток Гонконгу.

Фунікулеру потрібно не більше 15 хвилин, щоб доставити пасажирів на вершину. Ми досягли вершини ще в світлий час доби - близько 5 годин. Зверху відмінний вид, на щастя в місті не було сильного туману.

На вершині розташовані кілька будинків, в тому числі комплекс з кафешками, магазинами і Музеєм воскових фігур Мадам Тюссо. На даху основного комплексу розташований оглядовий майданчик Sky Terrace (вартість вхідного квитка - HKD 42). Ми вирішили відвідати майданчик, щоб побачити Гонконг у всій красі. Перед входом на майданчик розташований магазин, в якому продаються всякі дивні дрібнички за захмарними цінами.

А ось і вид з самого майданчика.

Насправді, вигляд не дуже сильно відрізняється від інших точок огляду на Пік Вікторія. Так що можна було і не витрачати гроші на оглядовий майданчик. Але коли вже зайшли туди, ми вирішили почекати, поки стемніє. Ми не дарма зайняли місце біля краю площадки - з наближенням темряви людей ставало все більше і більше. На майданчику спеціально обгороджений один кут - на ньому працює професійний фотограф, який за певну плату зробить і роздрукує вам фотографії. Але ми вирішили обмежитися власними силами.

Зійшовши з майданчика, ми вирішили перевірити іншу будівлю - торговий центр. У ній було кумедне інсталяція з персонажами Pacman.

На третьому поверсі центру розташовується просто приголомшливий музей - Trick Eye Museum. Швидше це навіть просто розвага, ніж музей, але, в будь-якому випадку, залишає яскраві враження. Ви можете стати учасником 3D картинки, намальованої на підлозі, стелі і стінах. Все обмежується тільки вашою фантазією. Ми провели там пару годин, намагаючись доповнити близько 2 десятків картинок. Було дуже весело - ми зробили там близько 300 фотографій, але покажу вам я всього лише кілька, хоча про це місце можна написати окрему розповідь.

Всім раджу відвідати це місце, особливо якщо ви подорожуєте з дітьми. Вдосталь напідпитку в Trick Eye Museum, ми ще раз насолодилися пейзажем і вирушили спускатися назад в місто. Спуск був досить крутий, але ми впоралися. Спочатку спуск йде по сходах, а потім по дорозі через ліс. У підсумку дорога приводить до житлових кварталах.

Після спуску ми ще трохи погуляли, потім сіли на один з останніх поїздів метро і вирушили на Коулун, де розташовувався наш готель. Повернулися вже після опівночі. Завтра чекають нові пригоди.

день 3

На цей день ми запланував похід в знаменитий Ocean Park на весь день. Ми вибирали між Діснейленд і Ocean Park, але в підсумку вибрали саме Ocean Park, тому що там більше атракціонів для дорослих. Плюс він дешевше свого діснеївського побратима. Як виявилося, ми аніскільки не прогадали. До парку ми дісталися на автобусі, який відходить від станції метро Admiralty. Парк являє собою великий розважальний комплекс з атракціонами всіх форм і розмірів, акваріумами, зоопарком, театром, шоу-фонтаном, кафешками та багатьма іншими цікавими речами.

Парк розділений на 2 яруси: перебратися з одного на інший можна по канатній дорозі або на фунікулері, який курсує по тунелю. На першому ярусі розташований зоопарк і дитячі атракціони, на другому ярусі розташовані акваріуми і хардкорні дорослі атракціони. Наша мета була якомога швидше потрапити на канатну дорогу і відправитися на другий ярус, поки на великих атракціонів не зібралися черги. Перший ярус ми залишили на післяобідній час.

Хочеться відзначити, що напередодні Хеллоуїна весь парк був прикрашений відповідним чином.

Ця дама так і не дочекалася свого принца.

Ось ми і дісталися до канатної дороги і вирушили на другий ярус в пошуках адреналіну. Види з кабінки канатної дороги відкриваються вельми цікаві. Взагалі, парк розташований в дуже красивому місці. Катаючись на гірках і інших агрегатах атракціонної індустрії ви можете споглядати прекрасні види на затоку і скелі.

Коли ми дісталися до вершини, ми одразу вирушили на саму круту гору парку Hair Raiser. Перед посадкою необхідно залишити всі особисті речі в спеціальних шафках, а нещільно сидить взуття (босоніжки, тапочки) потрібно залишити на платформі, щоб не втратити по дорозі.

Кілька мертвих петель і божевільний адреналін - гірка виправдала наші очікування. Після неї ми вирішили не зупинятися і продовжити наші адреналінові катання на інших атракціонах.

Гірка дракона (The Dragon)

Вагонетки Mine Train - ця гірка не має мертвих петель, під час катання з неї відкривається прекрасний вид на околиці парку.

Для мене найстрашнішим став атракціон Flash - вас перевертають догори ногами на обертовому наконечнику. Після цього атракціону можна спокійно вирушати в космос.

Після цього ми покаталися на інших (менш адреналінових) атракціонах. Другий ярус парку з великими атракціонами виглядає ось так.

Після веселих гірок, польотів, кидків та інших реактивних переміщень в просторі ми вирушили оглянути акваріуми і зоопарк. В акваріумах живуть медузи, гігантські осёстри, тюлені, скати та інші жителі морів, річок і океанів.

Акваріуми з медузами красиво підсвічуються.

У зоні зоопарку представлено безліч тварин. Цікаво було подивитися на панд і годування пінгвінів.

Оглянувши павільйони і атракціони, ми повечеряли і вирушили бродити по парку далі. Як я згадував раніше, в парку була величезна кількість атрибутики, cвязана з Хеллоуїном, і в той день нам зустрілося чоловік двадцять у цікавих костюмах: вампіри, зомбі, некромант і інші чарівні створення.

Після того, як стемніло, ми стали глядачами прекрасного шоу танцюючого фонтану. Причому він не тільки співав і танцював: навколо нього вибухали феєрверки, на воду проектувалися зображення, що зображували битву драконів. Під час кульмінації битви вода у фонтані загорілася. Шоу тривало хвилин 20 - вражаюче видовище.

Після прекрасної аквасімфоніі ми побігли в театр парку і встигли зайняти місця на останній сеанс шоу Hellympics. Ми вже думали, що здивувати нас парк більше не зможе, але помилялися. За 40 хвилин шоу ми побачили фокуси, танці гарячих китайських дівчат, бурлеск-шоу з перевдяганнями, неонове танцювальне шоу в темряві і багато іншого. Це було воістину іскрометний завершення дня. Єдине, що трохи напружувало - це те, що шоу було повністю кантонським говіркою і ми не змогли оцінити гумор гонконгських шоуменів, але зал реготав постійно.

В кінці шоу всі учасники вийшли на сцену і постали перед глядачами для фотографування.

З театру ми вийшли близько опівночі. Вечірнє шоу стало приголомшливим завершенням дня в Ocean Park. Я настійно рекомендую Ocean Park до відвідування - візит туди подарує нереальні враження дорослим і дітям. Це просто казкове місце - думаю, що Діснейленду анітрохи не поступається.

Після виходу з театру ми вже думали, що не встигнемо на зворотний автобус, проте біля виходу з парку вже було припарковано кілька двоповерхових автобусів, готових розвести всіх по домівках. Сівши на потрібний нам автобус, ми поїхали назад до станції Admiralty, щоб повернутися в готель.

Далі буде….

Привіт, Гонконг! Частина 1.