Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

DOLCE VITA триває, або НЕ зимовий вечір в Сорренто

8 грудня 2010 р 4:50 Сорренто - Італія Вересень 2010

Пролог Пролог

Це мій черговий розповідь про відпочинок з 16.09.10 по 30.09.10, знову про улюблену Італії. Тепер про її південній частині, Рим став відправною точкою і на цей раз.

Авіаквитки ми купували самі, а візи робила і готель бронювала турфірма.

Якби тільки візи шенгенські відмінили, Європа стала б вже зовсім рідний! Їздили вчотирьох: ми з чоловіком, наш маленький синулька 1 рік 2 місяці, і ще на підмогу взяли мою маму. Отже, в путь!

Частина 1. Виліт до Риму

Вилітали з нового Шереметьєва. Таксист, який віз нас в аеропорт тримав в обох руках по мобільному телефону, на панелі був прикручений навігатор, таким чином ми пересувалися по столиці, уникаючи пробок, але марно .... Хоча приїхали вчасно, зареєструвалися, затарились в дьюті-фрі, і вперед, в РИМ! У літаку 80% летіли китайці. Наш син ще до зльоту став цвяхом програми, користувався шаленим успіхом у жителів Піднебесної, вони його знімали і на фото, і на камеру ...

Ще б пак, таких дітей вони не бачили: світловолосий і блакитноокий! Загалом було весело, і китайцям, і нам. Прибутки, сіли на електричку, дісталися до видачі багажу. Стоїмо, чекати довелося довго, не поспішають італійці працювати. І тут мій чоловік каже: «Різко не озирався, біля стовпа варто Ю. Висоцька, яка« Їмо вдома ». Якщо чесно, крім нас її ніхто не впізнав. Ми всі чекали, може, великий чоловік підійде, але Попелюшка була з мамою, так ми вирішили ...

Тепер потрібно знайти пункт прокату машин. Авто забронювали заздалегідь через Інтернет. Аеропорт в Римі великий, кілька терміналів, і довелося нам побігати в пошуках вже рідного SIXT. Оформили доки і отримали ключі. Причому бажаних нами Шевроле Круз і випробуваного в минулій поїздці Рено Сценик не виявилося. На ключі був логотип Пежо, і менеждер постійно повторював «нью кар, нью кар». Дійшли до підземної парковки, знайшли машину ... і отетеріли.

Дійсно, абсолютно нова кар з пробігом на спідометрі 5 км, Пежо 3008. Пощастило, однако! На цій сріблястою красуні ми і їздили 2 тижні, здавали вже з втечею 2,5 тисячі км. Відразу ж хочу проспівати дифірамби нашому незамінним, надійному та коханому навігатора «Гармін», який був придбаний спеціально до цієї поїздки. Наїздилися, знаєте, наосліп вже! Жодного разу він нас не підвів, було с'економлено часу і нервів вагон і велика візок!

Поставили пункт призначення: м Маса Любренсе, що за Сорренто, готель «BAIA di PUOLO». Повинна зауважити, що рейс у нас був вечірній, і часу вже було за північ, і їхати потрібно було понад 200 км. Так, важкий і довгий видався день. Хоча зараз все сприймається тільки з позитивного боку. Найголовніше, що синок спить на задньому сидінні ... Спочатку їхали по автостраді до Неаполя, потім у Помпей згорнули на безкоштовну дорогу.

Про якість доріг в Італії я писала ще в минулий раз, все на вищому рівні! Проїхали по центру м Кастелламаре-ді-Стабія, в'їхали в Сорренто .... Вулиці були порожні, заворожували свій красою світяться пейзажі, адже дорога проходила по берегу моря. Скільки разів потім ми будемо їздити по цій дорозі !!! А зараз зупинилися, вийшли послухати шум прибою! УРА! Ми у відпустці! Пейзажі просто неймовірні, перепади висот, Везувій, все це передають фото, але, звичайно, не повністю.

Серпантини справжні, повороти на 360 градусів, і ось під'їжджаємо до готелю. Нам назустріч виїхала технічна допомога, показала парковку, вхід в готель. Проводила, так би мовити, адже часу було вже 4 годині ночі. Доплентався до входу, там чоловік сонний в холі, взявши лупу, видав ключі ...

Частина 2. Готель

І тут нам пощастило вдруге! Ми бронювали 2 стандартних номери, нам з дитиною і мамі сингл. В принципі, побувавши в Італії, були готові не до самого шикарному проживання в 3-х зірок. Піднялися спочатку в наш номер 602 на 4-му поверсі. Номер виявився досить просторим, відкривши балкон все пороззявляли роти, землі було не видно, а тільки море! Номер нам дістався з видом на море на самому верхньому поверсі! Картинка приголомшлива, всю ніч ми з чоловіком з балкона вже не пішли, попиваючи шампанське ... Відчули різницю, проводжаючи маму в свій номер: він був жахливий, на першому поверсі, вікно виходить так і не зрозуміли куди ... Ну да ладно, вона туди тільки ночувати ходила.

Готель на нашу приїзду був практично заповнений, на найближчі вихідні планувався фестиваль. На березі моря встановили сцену, і 2 вечори поспіль була жива музика. У перший вечір співала одна дама, нам не сподобалося, спочатку все зустрічали захоплено, потім перестали звертати на неї увагу ... А в другій вечір чоловік з жінкою, особливо сеньйора, співали чудово. Чоловік з балкона кричав їй «Браво!», Вона в темряві шукала очима ненав'язливого шанувальника ...

Ми так зрозуміли, в ці ж 2 вечора планувався феєрверк, та в перший день щось не заладилося, мужики на пірсі довго репетирували, причому вдень, лякаючи оточуючих людей і жирних чайок (останні не прилітали до нас в село дня три), і в другій вечір салют був потрясний !!!! Давно такого не бачили! Свято було справжнє, в ресторани було не потрапити, італійці приїжджали з сім'ями на вихідні відпочити. Розгорнулася тут же якась торгівля і т. Д.

Пишу про це відразу, тому що в наступні дні все було по-іншому. Готель розташований в невеликому рибальському селі, будинків в 10. І на ці десять будинків припадають 4 (!) Ресторану дуже пристойних. Крім готелю, в інших будинках живуть просто італійці, за 2 тижні знали практично всіх в обличчя. З рибалками чоловік вітався і заглядав до них в мережі ... Рибу і морепродукти тут же здають в ресторани. Обстановка чудова.

Господарі готелю дідусь з бабусею років під 80. Спостерігали їх кожен день, дід постійно сидів за гросбухах спантеличений, а бабуся щось в холі в'язала ... Хороший готельчик, нам сподобалося, хоча зовні схожий на курник, як правильно хтось помітив ... Він розташований внизу, біля самого синього моря, а вгорі гора туфовий, яка створювала відчуття деякої нереальності. Нагорі теж були будинки, вілли ... Серед наших співвітчизників готель досить розрекламований (я ще тут свою руку розумію!) І тому популярний.

Є російськомовна українка Марія, допомога надавала неоціненну. Хоча нам здалася трохи нав'язливою в плані спілкування. Ну да ладно, все було дуже добре, з першого разу нас запам'ятали в обличчя, персонал був дуже доброзичливий. У перший ранок для нас сніданок затримали, т. К. Все знали, що ми приїхали в 4 ранку. Дуже цікаво, на верхньому поверсі поруч з нами, на самому даху є дзвін, який автоматично сповіщав всіх про час сніданку, обіду, вечері в готелі.

Тому проспати було неможливо, але в 7 ранку дзвін мелодію грав більш делікатну ... Самі сніданки, як і всюди в Італії, мізерні, але наїстися можна. Сподобалася свіжа випічка та досить пристойний кави з кави-машини. Прибирання теж виняткова, їй займається сестра Марії Надя. Ми завжди залишалися дуже задоволені.

Мінуси готелю: мурахи, мурахи і ще раз мурахи! У номері немає холодильника, і тому залишена дитиною буквально крихта їстівного приваблювала юрби цих комах. Порятунку від них не було ніякого. Комарі теж діставали, але принесений з ресепшн фумігатор виправив це непорозуміння. На цьому мінуси якось закінчуються ...

Частина 3. Море

У вересні море було вже не таким теплим, трохи прохолодним! Саме те! Купалися кожен день, дитина теж. Тірренське море дуже (!) Солоне, п'яту точку виштовхує з води грунтовно. Пляж у готелю пристойний, безкоштовно видають 1 парасольку на двох і 2 крісла. Якщо хочете взяти шезлонг-2 євро з людини. Пісок вулканічний, чорного кольору. За день розжарюється-неможливо ступити, а як тільки сонце ховається миттєво охолоджується. За пляжем біч-бої доглядають, розрівнюють кожен день.

Є дерев'яна платформа, де можна засмагати. Правда, при нас її на зиму вже розібрали. Бухточка дуже мальовнича, море при вході комфортне, вода найчистіша. Звичайно, місце ми вибрали дуже вдало (для нас!). Чи не в самому Сорренто, там скали отвестние, на пляж з готелів потрібно йти через місто, підйоми назад страшні ... А тут вийшов з готелю-і море, пісочок ... Прекраснейший вид: справа Везувій, зліва Капрі і Искья ... Я відразу ж в перший вечір заявила, що тільки приїхавши в це місце, вже не хочу їхати !!!! Ці думки переслідували весь відпочинок. Місця вже дуже красиві, хоча ми багато де в Європі були.

Частина 4. Неаполь

Метою нашої поїздки був не тільки відпочинок, а й культурна програма, наскільки це було можливо з маленькою дитиною.

Вирішили спочатку їхати недалеко, в Неаполь. Покаталися по місту, екскурсію на оглядовому автобусі не стали брати. Просто їздили, дивилися. Враження неоднозначне: вулички вузькі і, звичайно, всюди гори сміття, про який всі знають. Нам Неаполь здався бруднуватим портовим містом. Може, це на необізнаний погляд, розглянемо його в наступний раз ...

Частина 5. Позітано, Амальфі

Поруч з нами було стільки прекрасних місць, про які ми читали в Інтернеті .... Сьогодні їдемо по Амальфітанського узбережжя, від нас це теж недалеко. Місця дуже-дуже гарні, словами не передаси, та й навіщо? Дивіться фотографії. Дорога знову гірський серпантин, висота Чувста, за кожним поворотом ахали і охали, зупинялися сфоткати і зняти відео. Благо скрізь є пристосовані для зупинки авто кишені з оглядовими майданчиками.

На кожній з них торгова точка, продають, звичайно, лимони, лімончелло, оливкова олія на травах, зв'язки сушених перців і т. Д. Дуже колоритно, дуже смачний лимонний лід. Не знаю, як так можна приготувати, напевно, лимони тут все-таки особливі. Ну дуже смачно, хоча що особливого? Лімончелло на мій погляд солодкувата, її потрібно пити дуже охолодженої ...

Спочатку в'їхали в Позітано. Вражають відразу вузькі дороги і перепади висот, зліва-гори, праворуч-море, двом машинам не роз'їхатися, на узбіччі в безперервний ряд стоять купи автомобілів. Краса обалденная, чимось схоже на Монако, тільки більш демократично, чи що ... Їдемо далі, в Амальфі. Надивилися прекрасних пейзажів, ці картинки перед очима врізалися в пам'ять, та й історія у цих місць дуже багата. Такі поїздки запам'ятовуються на все життя.

Частина 6. Капрі

Порадившись з вечора, вирішили маму з дитиною залишити в готелі, на пісочку засмагати, а вдвох їхати на острів. На ресепшн у Лізи купили квитки по 30 євро з кожного. Нас забирав з причалу біля готелю маленький катер, а потім Марія сказала, що пересадять на більш місткий. З нашого готелю було 7 осіб, всі росіяни. Так, добре, що одні поїхали ... Під'їхала човнику, сіли в неї абияк, спочатку всі кинулися фотографувати види з моря, а потім притихли.

Тому що триматися можна було тільки один за одного, хвилі в відкритому морі пристойні, та й капітан Антоніо періодично різко натискав на гальмо і говорив по мобільнику. Це ще що! Прямо в відкритому (!) Море наше суденце пришвартувалося до іншого і ми стали пересідати на нього! Уявляю, як це б виглядало з маленькою дитиною !!!! На цьому екстрим поки закінчився, і пливемо ми на Капрі .... катер називався «Тритон», на борту був капітан, і ще один персонаж.

Його звали Джованні-веселий, відкритий, товариський і радіє кожній хвилині життя справжній італієць! Зовні і за віком він схожий на Л. Канівського. Всю дорогу він сипав жартами, відповідав на всі питання. Я здуру запитала, де знаходиться на Капрі вілла російського письменника М. Горького. Чомусь з дитинства запам'яталася картина, що висіла у діда в кабінеті, «Горький на Капрі». Правильно кажуть, що італійський чоловік ніколи не зізнається, що не знає.

Джованні довго пересправівал: кого? російський письменник? Горки? Піду запитаю у мого капітана, повертається: Чи не Нурієв? Ні? Горки? Знову йде, потім видає: обов'язково запитаю у свого шефа, в Сорренто. Загалом, спантеличила мужика. За допомогою Джованні, ми дізналися хто звідки, склад був дуже інтернаціональний: Ізраїль, Аргентина, і навіть Каліфорнія! Про російських він сказав єдину фразу: Росіяни дуже багаті люди. Ось так!

Знову починаю повторювати: красиві місця, не дано мені описувати пейзажі! Вражає все дуже: острів справжня перлина, дуже величний, вода в Зеленому гроті-зелена, в Блакитному-блакитна ... Висадили нас в порту «Марина Пікколо». Ступивши на острів, ми відразу стали дертися якось вгору і вгору, на Капрі все вгору прагнути ... Таке відчуття. Сіли в автобус і доїхали до зупинки «Капрі». Водій показував чудеса водіння, боки у автобуса були всі подряпані, інакше не роз'їхатися, бачили спеціально випущені (напевно, для Капрі) вузькі машини. У мене мрія була: покататися на фунікулері.

Збулася, і ось ми вже на іншій стороні в порту «Марина Гранде». Хочу сказати, що туристів дуже багато, натовпу всюди, дуже популярне місце. Погуляли, поїли «ручної роботи» морозива. Дуже сподобалося, тільки дали трохи маху: фірмового-то з лимоном не замовлені! Буде привід повернутися ще раз. Місця суцільно відомі: це улюблений ресторан Паваротті, це вілла М. Йовович ... Як Горький міг таку муть писати в таких красивих місцях?

Сіли в барі пива випити, ціни не сказати, що дорогі, шопінгом трохи навіть позаймались. Назад теж вирішили на фунікулері їхати, тільки наверх було бажаючих раз в 100 (!), Не перебільшую, піднятися. Потім сіли в ресторанчику на березі моря, і віддалися споглядання місцевих красот ...

На зворотному шляху Джованні знову розважав публіку, у всіх жінок, незважаючи на національність, вік і наявність поруч супутника, цікавився: ви замужем? Сипав компліментами, все було дуже ненав'язливо і легко. Пропливали місця, відомі всім: Фаральон, символ Капрі ... Джованні проводив екскурсію, деякі європейські студенти вже заснули, він все говорив: Прокиньтеся, подивіться, де ми пливемо! Але їм було все одно: натомилися дітки, накупалися, і тепер спати хочуть ... Вразило його ставлення до моря: одна студентка докурювати сигарету, він говорить: тільки в море не кидай! Загалом, Капрі у мене назавжди буде асоціюватися з цією милою людиною. Бравісимо, Джованні і чао!

Частина 7. Барі і Альберобелло

Цю поїздку планували ще вдома, знали, що саме в четвер у базиліці Св. Миколая проходить православна служба. Хочу висловити подяку пані Козенкова за її прекрасні розповіді про подорожі. Я навіть роздрукувала відгук про Італію, і під час переїздів зачитувала супутникам.

Наш шлях лежить на іншу сторону «чобота», в м Барі. Дорога нестомлюючого, кругом поля, оливкові сади ... Приїхали, припаркувалися ... Базиліка розташована прямо на березі моря, тут воно Адріатичне, як в Ріміні. Російська мова чутна всюди. Дуже докладно не буду описувати, справи все-таки трохи приватні. Одне скажу, що приїхав до церкви близько 13 год., Мало не спізнилися: служба вже пройшла, і доступ до мощів закрили буквально відразу за нами ...

Так як місто Труллі зовсім поруч, близько 40 км, їдемо туди. Неможливо проїхати мимо такого примітного місця. Дуже цікаво і незвично. Опинилися як в казці, будиночки гле житлові, де магазини, де сувенірні лавки розташовані ... Відчуваєш себе дитиною, такого більше немає ніде! На центральній площать був теж концерт, італійці відпочивати люблять! Походили, накупили сувенірів ...

Частина 8. Помпеї

Помпеї теж були під боком, кілька разів ми проїжджали через однойменне місто. Руїни вразили сильно, не оминули навіть і п'яту частину, напевно ... До речі, в цей день вхід був вільний. Місто високорозвинений, багатий, зроблено все по розуму навіть на погляд сучасної людини ... Сумно тільки трохи було там знаходитися. Після відвідин загиблого міста, проїжджаючи вулицями Помпей, ми всі гадали, де ж руїни, які ми відвідали? Вони на узвишші знаходяться, площа розкопок величезна, ну не видно нізвідки! Хоча в «Ашан» їздили кілька разів, він знаходиться все в восьми сотнях метрів від знаменитих на весь світ Помпей!

Парковка тут розташована в лаймовому саду, прямо під деревами ставиш машину. Лимони в цій місцевості всюди звисають! Біля входу в ресторані з'їли найсмачнішу піцу з тунцем ...

Частина 9. Сорренто і не тільки

У знаменитий по пісням і взагалі Сорренто їздили кожен день. Городок дуже приємний, справжній туристичний. Готелів безліч, вони всі міські. Як я вже писала, на пляж потрібно через проїжджу частину ходити, спускатися до моря далеченько, про підйом взагалі мовчу ... Нам більше подобається спокійний відпочинок, тим більше з маленькою дитиною, а хто віддає перевагу активному відпочинку і тусовки-тому дуже сподобається. Класно! Бухта шикарна, повна круїзних лайнерів, яхт ...

Багато магазинів, сувенірних крамниць. Але сієста була навіть у великих супермаркетах типу «SISA». Тільки деякі маленькі магазинчики працювали. Так як у нас була свобода в пересуванні, їздили в «Ашан» у вищезгаданому Помпеї. Так, у нас «Ашани» теж є, але потрапивши туди в перший раз, були вражені достатком. Рівень життя набагато вище. Ціни дуже прийнятні, наприклад пляшка 1 л. мартіні бьянко коштує 240 (!) рублів. Проходять акції «Все за 1 євро», купували і продукти, і одяг. Мама навіть насіння для посадки набрала. Добре люди живуть! Дуже доброзичливі, ритм життя, звичайно, інший.

У будь-якому місці можуть дорогу переходити, тільки піднявши руку, при цьому ніякої не те що поспіху, зайвої руху не зроблять, жоден мускул на обличчі не здригнеться! Хоча від пробок в Сорренто теж страждали, практично в будь-який час доби 40 км. долали мінімум за 1,5 години. Машини у всіх подряпані і в вм'ятини, але соррентійци особливо не заморочуються з цього приводу. При водінні чоловік ухилявся від моторолерів, яких теж хмари, як мурашок.

Обганяють і праворуч, і ліворуч, їздять всі: бабусі в халатах з авоськами, мужики з животами на бензобаку, в кошиках возять собачок і кішок. Я думаю, дуже зручно. Ще помітили, якщо їдуть удвох, безперервно розмовляють, махають руками.

Позаздрити можна: зимового одягу ніякої не треба, сів на свого «мурашки» і вперед! Взагалі все італійці невисокого зросту, дівчата є деякі дуже симпатичні брюнетки, тільки ось фігури непропорційні: вгорі, пардон, немає нічого, зате нижній частині вистачить на трьох ... Ще запам'яталося суша, майорить білизна всюди на балконах, всюди воно висіло, майорів на вітрі, і в маленьких селах і в Неаполі ...

Частина 10. Ресторани

Хвалити італійську кухню, звичайно, безглуздо! Я дивуюся, як в одній країні зосереджено стільки смакоти! Перше-піца, як можна з тіста, сиру і помідорів робити це блюдо так, що пальчики оближеш! А сири: найсвіжіша моцарелла, Горгонзолла, пармезан ... А спагетті з морепродуктами? Равіолі, тортелліні, канелоні? А лазіння по-неаполітанські? Про пармскую шинку, нарізану прозорими скибочками, мовчу! Вино: супер, найбільше сподобалося «Сльози Христа». Фрукти і виноград прямо з дерева і з лози, персик зараз не подужати, помідори у них на зовнішній вигляд скромні: зеленуваті і потріскані, але на смак-невимовно!

Ходили в ресторани кожен день, всюди сподобалося. Єдино, в Неаполі, зайшовши в один, вибрали «буфет». Морепродукти ну дуже красиво лежали на підносах: восьминоги в томатному соусі, анчоуси ... Все виявилося на один смак, полите оцтом ...

Увечері по черзі відвідували заклади в нашій селі. Дуже пристойно, дуже приємно: то комплімент від кухаря принесуть, то на доріжку чарочку лімончелло наллють ...

Під час фестивалю нас обслуговувала одна офіціантка, що говорить по-англійськи, помітили ненароком, що вона кілька «під шофе», уявляєте? Те фужери не ті принесе, то хліб забуде, то встане, спираючись на вазон на вулиці ... облужени, говоримо «Граціє!», А вона у відповідь «Будь ласка!» Знову братська Україна, говоримо, а че по-російськи не говорила, а вона «Хотіла послухати, про що ви розмовляєте?» Цікава позиція, правда? Смішно ...

Страви чудові: мікс з смаженої риби, риби на грилі. Кальмари не впізнали, адже вдома я готую не зрозуміло з чого, сто раз перемороженних .... Величезні креветки, скумбрія, що тане в роті, а салат з тунця з руколою? Як навчив один офіціант: бонніссімо !!!

Частина 11. Виліт з Риму

Ну ось і закінчився наш італійський каледоскоп, пора додому! Як здорово було спати ці 14 ночей, проведених тут, під шум прибою! Виліт також був нічний, тому виїхали з готелю (буквально передостанніми!) Близько полудня. Дорога до Риму пролетіла непомітно. Проїхали по центру міста, мамі показали Колізей, Форум, площа Венеції, фонтан Треві ...

Долетіли чудово, але в перший раз в житті (сподіваємося, в останній!) Один з наших валіз залишився в Римі, але він все-таки вирішив повернутися на батьківщину в цілості й схоронності!

Епілог

До побачення, улюблена Італія! Нехай пробачать два з половиною десятка відвіданих нами країн, тільки сюди нам хочеться повертатися і повертатися! Ми ще не були в Мілані, Турині, Сієні, Падуї, Вероні, та й Сицилія залишилася якось неохопленою ... Та хіба мало ще місць, де нас не було, країна нескінченна для подорожей і не тільки .... Чао !!!

© Олена Федорова. Матеріал розміщений з дозволу автора.

Місця дуже-дуже гарні, словами не передаси, та й навіщо?
Ну дуже смачно, хоча що особливого?
Джованні довго пересправівал: кого?
Осійський письменник?
Горки?
Піду запитаю у мого капітана, повертається: Чи не Нурієв?
Ні?
Як Горький міг таку муть писати в таких красивих місцях?