Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

острівець Кос

20 січня 2014 р 9:50 Кос - Греція Август 2012

Кос - невеликий, але досить симпатичний грецький острів. Я відмінно відпочила там з двома подругами в серпні 2012 року, правда тижні там нам цілком вистачило, і повертатися я б не стала. Кос - невеликий, але досить симпатичний грецький острів

За останні пару років я навчилася і полюбила подорожувати самостійно без допомоги турфірм, але конкретно для цієї поїздки нам було зручніше і дешевше купити «пакетний тур».

Ми жили в готелі Princess of Kos в північній частині острова недалеко від села Мастіхарі.

Готель приємний з великою територією, двома басейнами, своїм пляжем, тільки ось місце розташування у нього, на мій погляд, абсолютно невдале: просто прогулятися кудись неможливо - поруч нічого немає, тільки автобусна зупинка посеред полів. До неї-то ми і прогулялися в перший же день, доїхали на автобусі до села Мастіхарі і взяли в оренду автомобільчик на кілька днів. (Хоча деяким це могло б здатися досить авантюрним кроком з нашого боку: я водити не вмію, одна з моїх попутниць тільки-тільки здала на права і боялася незнайомих доріг, а друга зовсім забула, як водити на "механіці", зате нічого не боялася :))

У перший день, як водиться, проводила зустріч наш гід в готелі і мляво агітувала на екскурсії. Ми взяли тільки одну - на вечерю в грецькому стилі з національними танцями, я читала про неї хороші відгуки. Як виявилося, воно того зовсім не варто, але про це пізніше. В той день нас зацікавила ще одна екскурсія - одноденна поїздка на поромі в Бодрум за 40 євро, але гід сказала, що це «шопінг тур». Мовляв, Бодрум - торговий гордий, де нас проведуть по магазинах. А так як ми абсолютно точно приїхали в Грецію не за турецькими магазинами, ми звичайно, відмовилися. Хоча в Бодрум ми потім все-таки з'їздили, самі і набагато дешевше, про це теж пізніше :)

Отже, якщо ви не хочете провести всю відпустку замкненими на території готелю, обов'язково візьміть в оренду автомобіль, це зовсім не дорого, особливо якщо брати в місцевих агентствах (а їх повно), а не у гіда і не в готелі. На жаль, не пам'ятаю, скільки саме ми платили за оренду.

Насамперед ми поїхали до столиці острова Кос, місто Кос. Білі стіни, квіти, багато зелені - дуже гарненький містечко.

У місті зростає знаменитий платан Гіппократа. За легендою дерево посадив сам Гіппократ, а потім під гілками цього платана передавав свою мудрість учням. Вченими давно доведено, що платан не дивлячись на солідний вік все-таки занадто молодий, щоб бути свідком тих часів, але до дерева все одно ставляться з повагою. Чесно кажучи, не дуже вражаюча пам'ятка :)

У місті Кос дуже красива набережна, обов'язково варто прогулятися.

Гуляли ми гуляли і догуляли до порту з касами. Виявляється кожен день до Бодрума і назад ходить паром (навіть не один, як на мене), і квиток в обидва боки коштує всього 10 євро. Ми вибрали день, купили квитки і пішли гуляти далі.

На наступний день ми відправилися в протилежну сторону - на захід острова до містечка Кефалос.

Вид на Кефалос Серхіо:

Саме містечко (або скоріше село) не являє собою нічого цікавого. Зате нас здивувало море: на північних узбережжях Коса, де розташований наш готель, море завжди неспокійний, і тому не дуже чисте, там можна погратися в хвилях, зате поплавати особливо не вийде, а на південних пляжах, в тому числі і в Кефалос, море виявляється спокійне, блакитне і прозоре. Хоча і на пару градусів холодніше, але при такій спеці це не біда!

Хотіли ми ще заглянути на знаменитий Парадайз Біч, на нього навіть возять екскурсії з готелів, та тільки дуже крутий до нього виявився спуск: спуститися-то ми б спустилися, а в гірку наш Фіатік міг не потягнути. Ми не стали ризикувати.

Початок крутого спуску до пляжу:

На зворотному шляху вирішили подивитися на розвал старовинного замку. Замок Антімаха (Antimachia castle) розташований трохи західніше центральної точки острова, приблизно в районі аеропорту. Від замку залишилися тільки стіна по периметру і невелика церква, але мені там сподобалося. А на заході сухі колючки, що ростуть в стінах замку, були особливо мальовничі.

У день поїздки в Бодрум перед нами постала непроста дилема: де припаркувати машину в місті Кос - на законній стоянці, від якої йти до причалу через все місто або на набережній, де офіційно парковка заборонена? Дівчина в оренді авто спеціально говорила нам, що в Косі можна паркуватися тільки на стоянках і показувала, де вони, по-моєму, їх було всього пара штук. У перший приїзд в місто ми так і зробили, і помітили, що по всьому місту на узбіччях написано, що паркування заборонено і ... всюди стоять машини! Прямо на цих написах! Йти правда було далеко, а паром йшов досить рано, так що ми поповнили дружні ряди порушників :)

У Бордум було дуже жарко, ми гуляли, постійно звертаючи то в магазини, то в кафе, щоб сховатися від суворого сонечка. Купили магнітиків і недорогої біжутерії, але в цілому це була поїздка заради поїздки - просто щоб не сидіти на місці.

В один із днів ми доїхали до Кардама, села на південній стороні острова. Так як вперше ми опинилися там ввечері, відміну Кардама від нашої сонної Мастіхарі відразу кинулося в очі - нічне життя там вирує! Підозрюю, що в столиці острова теж є бари і клуби, ми не перевіряли - все-таки далеко. Зате в Кардамене кілька вулиць зайняті розважальними закладами, у багатьох немає однієї-двох зовнішніх стін, столики стоять прямо на вулицях, музика гримить звідусіль, а хлопці-зазивали спокушають привабливими пропозиціями типу «коктейль і шот за 3 євро», «коктейль і 2 шота за 4 євро ». Чи варто говорити, що перший вечір в Кардамене не став останнім? ;)

Були ми в Кардамене і вранці, це південне узбережжя, тому там було прекрасне спокійне, чисте, освіжаючий море. Власне заради того, щоб поплавати в такому море, ми з однією з моїх супутниць навіть з'їздили на автобусі в цю частину острова, вже після того як повернули нашу машинку в прокат.

В наш останній день на Косі був той самий «Грецький вечір». Нас і ще цілий автобус туристів привезли в село Зіа, дали вільний час на прогулянку і придбання сувенірів. До речі, варто відзначити, що з усіх місць де ми були, в Зіа найбільший вибір сувенірів при відносно невисоких цінах, якщо порівнювати з м Кос, Мастіхарі і Кардаменой. Також там багато натуральних продуктів: масла, мила і т. Д., І багато російськомовних продавців.

Далі за всіх знову завантажують в автобус і ще трохи везуть до таверни, де будуть вечерю і уявлення. Крім того звідти непоганий вигляд на захід, який втім я не зуміла як слід зняти.

Сама вечеря мене розчарував, я звикла вважати, що грецька кухня дуже смачна, а порції дуже щедрі ... Тут же було мало, бесфкусно і нецікаво. Танці вдалися дещо краще ніж їжа: двоє чоловіків і дві жінки танцювали сіртакі, вчили гостей найпростішим рухам танцю і показували дивні номери: танець зі склянками на голові або зі столом в зубах ...

Відлітати додому, як завжди, було дуже сумно. Ми провели на Косі всього одну, зате вкрай насичений тиждень, здається ні дня не сиділи на місці, і все одно, звичайно, залишилося кілька місць, які ми не встигли відвідати. Навіть на такому невеликому острівці відпочинок може бути дуже різним, все залежить тільки від вас.

Чи варто говорити, що перший вечір в Кардамене не став останнім?