Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Родопи (і) - незаїждженими маршрути. Пробний відгук (поблажливості!)

1 грудня 2011 р 14:48 Санданські, Пловдив, Софія - Болгарія Жовтень 2008

Всім привіт! Хочу поділитися враженнями від самостійної поедкі по південних околицях Болгарії. Але почну з Софії. Всім привіт

Софія - сумний місто. В силу історичних обставин, в ньому немає яких-небудь значущих туроб'єктом

Хіба тільки Собор Олександра Невського. З шопінгом і того гірше, мої дами зовсім зажурилися. Тому одного дня нам цілком вистачило пробігтися по місту. Вранці наступного дня спустилися на рецепшн дізнатися, де можна зняти машинку напрокат. Портьє люб'язно погодився нам допомогти і підігнав свого друга (все повязано) .Взялі СУЗУКІ ЛІАНА.Нас четверо, я з дружиною і дочка з подругою. Один з валіз між ними, на ньому дівчата благополучно вирубувалися під час переїздів.

Перше місто, по-плану, Пловдив. Тут і Старе місто в порядку і головна для мене пам'ятка-російський солдат АЛЬОША.

Під'їзду до нього немає і ми весело пострибали наверх, наспівуючи відому пісню. В БОЛГАРІЇ РОСІЙСКИЙ СОЛДАТ.Виросшіе в Ізраїлі дівчата ніяк не поділяли нашого захоплення, пісню не підспівували, по довгих сходах підніматися не хотіли і зламавши підбори на чоботях і нігті на руках заповзли наверх по камінню, зате по-прямій. Поруч з пам'ятником скромно причаївся пам'ятний знак з вдячністю російським солдатам аж з часів царя Олександра третього. Вид згори на Пловдив вразив. Пора спускатися і шукати нічліг (Заздалегідь замовлені готелі були тільки в Софії і в Санданські) .Гостініци в Пловдиві досить дорогі в співвідношенні ціни і якості. Погуляли по Старому місту

і рушили далі навмання. Арсеневград (17 км від Пловдива) зустрів нас смішними цінами на нічліг в простенькому готелі (30 євро за 2 двох-місні номери) та затишною атмосферою навколо. Вранці висувати в сторону Родоп. На виїзді залишки фортеці.

Продовжуємо, попереду Бачковский монастир.

На радість моїх дамочок, перед монастирем розвернувся досить значних розмірів базар всяких болгарських смакоти і виробів ремісників. Розвели папочку на дві дублянки по 60 ев.і я отримав шапчёнку в подарунок!

Чи не заїжджаючи ВГ. Смолян пішли на Пампорово. Взимку це гірськолижний курорт, а влітку тиха болгарська село. Місцевий ресторантаверна в черговий раз розчулили нас цінами, а до місцевого супчик ЧОРБА я просто закохався! Був і молочне порося і пили Шардоне і закушували бринзою - 40 ев.за все і за всіх !!!!!!!

Родопи дуже насичені фарбами, практично не урбанізовані і не розпещені натовпами туристів. Це надавало нашій поїздці особливого колориту і смак.

За поганих дорогах з прекрасними видами навколо добираємося до містечка Доспат. Знаходимо найближчу домашню готель 5 ев.с людини. Два верхніх добудованих поверху повністю відповідають трьом зіркам, а з натяжкою і чотирьом. Все нове, все працює, а балкон з видом на озеро і гори взагалі казка.

Погодка зіпсувала, але ми прокотилися навколо озера. Нічка у нас була весела. Спочатку все замерзли, тому-як господарі протопили будинок до 9 вечора. Зібралися разом і грілися. Я коньячком, а девченки Мартіні. Начебто заснули, раптом закричав муедзин. Нам, ізраїльтянам, звуки хоч і знайомі, але стрьомні в чужій країні. Вранці поїхали в Ягодинську печеру. Симпатичне містечко, з гідом один Евріка.

Заїхали в Девін, Кричим і через Пазарджик почали висуватися до Софії. Переночували в придорожньому готелі, досить пристойному

і повернулися в Софію. Здали машину і на рейсовому автобусі добралися в м Санданські. Там у нас 5 днів відпочинку в готелі, колишньої резиденції Політбюро ЦК Болгарії. Місцеві її так і називають-Резиденція. Це курорт і дуже красиве місце. Родина Спартака і Орфея.

На території готелю величезний парк і озеро з рибками і жабою.

Санданські знаходиться недалеко від грецького кордону, але ми не спромоглися відскочити туди хоча-б на один день. Зате греки після обіду натовпами щемятся в болгарські магазини. Ну і мені не пощастило, думав заощадити в цій глушині на шопінг

З джакузі з видами на гори вечорами не вилазив

Залишки компрошлого стоять біля басейну

А це парк, озеро і готель

Поруч з Санданські знаходиться село з будиночком Ванги, там-же її могила, але ми поїхали в іншу сторону -

м Мелнік (від слова крейда) і Роженській монастарь. Зберігся будинок 500-річної давності з предметами побуту

містечко компактний на півдня і годину в монастир

А поверталися в Софію вже з першим снігом

Подорож наше закінчилося, всі залишилися задоволені. Маю велику надію, що цей оповіданнячко кому-то допоможе при складанні маршруту на недорогий відпустку. БАЙ!