Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Повернення на Родос: відгук. 10 пам'яток острова Родос

1. Родос, бухта Ентоні Куїн
  2. Монастир Амоса і каплиця Пророка Іллі (Profitis Ilias)
  3. Родос. Старе місто і Парк Родини
  12. пляжі Родосу
  13. Зустріч зі старим знайомим

зміст:

Два тижні липня ми провели на острові Родос, селище Фаліракі. Троє дорослих і двоє дітей (14 і 9 років). Трохи розповім про те, що вдалося подивитися.

Це наша друга поїздка - чотири роки тому ми приїжджали на Родос в жовтні. В ту поїздку під час оглядової екскурсії відвідали основні визначні пам'ятки Родосу (пагорб Філерімос, древній Камірос, Долину метеликів, села Сіань і Ембонас), а також самостійно з'їздили в Ліндос і кілька разів - в місто Родос. Цього разу побували там, куди не дісталися в минулу поїздку.

Цього разу побували там, куди не дісталися в минулу поїздку

Родос, бухта Ентоні Куїн

Недалеко від селища Фаліракі знаходяться дві гарні бухти: Ентоні Куїн і Ладик. Ми ходили туди пішки. Від селища до «астрономічного кафе» веде хороша дорога, але далі потрібно йти по кам'янистій стежці, яка дуже нагадує пішохідні стежки на Майорці, хіба що без звичайних на таких стежках покажчиків: дерев'яних стовпчиків і кам'яних пірамідок. Колір води в бухті дивовижний - насичено смарагдовий.

Монастир Амоса і каплиця Пророка Іллі (Profitis Ilias)

В один із днів дійшли пішки до монастиря Амоса і каплиці на горі. Біля монастиря гуляє безліч павичів, їх крики чутні здалеку.

Підйом на самий верх гори до каплиці Пророка Іллі не дуже довгий, але досить крутий. Зате з вершини, на який є імпровізована оглядовий майданчик, відкривається прекрасний вид на Фаліракі і бухти Ентоні Куїн і Ладик. Але потрібно бути акуратним і уважним, тому що огорож на майданчику немає, і її краю обриваються в прірву.

Ми піднімалися до каплиці два рази. Дуже сподобалося нагорі. А яке повітря по дорозі! Пахне нагрітими на сонці соснами ...

Родос. Старе місто і Парк Родини

Під час нашої першої поїздки ми кілька разів приїжджали в місто Родос. Оглянули Старе місто, порт, побували у млинів, дійшли до парку Родини. Цього разу ми знову опинилися в центрі, але в старому місті було дуже багато народу, і він став ще більш торговим. Ходити було неприємно, ми пішли з цього «ринку» і пішли пішки до парку Родини, про який з часу минулої поїздки залишилися приємні враження.

Парк за чотири роки змінився. Занедбаності додалося. Багато дерев'яні сходи через річку зламалися, їх обв'язали стрічками, щоб попередити про небезпеку.

І все одно в парку дуже приємно. Після метушні Старого міста тут тихо, прохолодно. У річечці плавають величезні риби, черепахи, качки. Ми знайшли місцеву Долину метеликів - місце, де відпочивають біля води безліч помаранчевих метеликів.

Міні-зоопарк у готелю Esperos Palace

У міні-зоопарку бачили вільно павичів, індоуток, оленів, кіз, лам, кабанів ... На вершині пагорба знаходиться каплиця Агіос Софія. При ній є оглядовий майданчик з потужним і, головне, безкоштовним біноклем, який дуже сподобався дітям.

У зоопарк приходили два рази. Під час перших відвідин не взяли частування тваринам ... Найзручніше підніматися нагору по території готелю Esperos, а спускатися по дорозі, яка огинає цей пагорб, - такий шлях не настільки обтяжливий.

Гора Цампіка

Від Фаліракі їхати на автобусі недалеко. Водій кілька разів перепитав: нам потрібен монастир або Мони Цампіка? Сказали, що Мони Цампіка, і показали рукою наверх. Він зрозумів і висадив нас у потрібного повороту, не доїжджаючи до монастиря.

Підніматися по дорозі було легко, але десь в середині нас трохи заплутала румунська туристка. Вона теж вийшла з нами на зупинці, але ми йшли з дітьми неспішно, тому несподівана попутниця обігнала нас і пішла вперед.

Ми були вже недалеко від вершини, коли знову зустріли її. Вона йшла вниз і впевнено сказала нам англійською, що тут шляху немає, поворот до каплиці ми пройшли. Тон її був настільки впевненим, що ми і справді знову стали спускатися, хоча точно пам'ятали, що ніяких поворотів не проходили.

Спустившись метрів на двісті по крутій дорозі, ми все-таки вирішили ще раз подивитися супутникову карту і переконалися, що дорога може бути тільки вгорі. А невгамовна гостя з Румунії тим часом розгортала в зворотному напрямку чергову групу мандрівників. Довелося втрутитися і влаштувати невелику нараду прямо на дорозі. В результаті родичка Івана Сусаніна все-таки визнала свою неправоту, вибачилася, і ми всі разом вирушили назад в гору.

В самому кінці асфальтованої дороги ми і знайшли знамениті сходи на 240 сходинок. Вона добре обладнана, і підйом по ній зовсім не обтяжливий, а від відкриваються по дорозі видів захоплюють дух.

Парк «Сім джерел»

Автобус з Фаліракі до парку відправляється о 10.50. Правда, він запізнився хвилин на двадцять. Їхали ми хвилин сорок, автобус довго кружляв по Колімбія, збирав пасажирів. Зворотний автобус відправляється о 14.00, що дає приблизно дві години вільного часу в парку. Ми встигли сходити по тунелю, подивилися водоспад і ті самі сім джерел. Бачили качок, гусей і вугрів - вода в джерелах дуже чиста і холодна. Сам парк дуже сподобався, там багато стежок, по яких із задоволенням побродили б, якби не потрібно було повертатися до автобусу.

Прогулянка на катері Popai

Катер відправляється з Фаліракі о 9.40. Прогулянка п'ятигодинна, але час пролетів зовсім непомітно. Дуже веселий капітан Тасос жартував з пасажирами, англійською правда, але все було зрозуміло.

Спочатку ми зайшли в терми Каліф, потім в бухту Ладик, подивилися печери Трагану (дуже сподобалася печера, через яку можна пролізти з пляжу і вийти в море), бухта Ентоні Куін (там був обід - шашлик з грецьким салатом). Повернення в 15 годин.

Повернення в 15 годин

терми Каліф

Чергова наша піша прогулянка була в терми Каліф. Спочатку ми йшли по пляжу, але це виявилося не дуже зручно. Дерев'яний настил раз у раз переривався, він був тільки навпаки готелів. Поки дійшли до закінчення пляжу, трохи втомилися. Далі дорога йшла в лісі, вже асфальтована. Повернулись вже по дорозі і до готелю дійшли за годину.

Самі терми - дуже приємне місце. Красиві будівлі, мозаїка з гальки, виставки фото та картин в галереях ... Дуже рекомендую до відвідування.

Сам пляж при термах невеликий, а людей на ньому багато. Вода дуже прозора, особливо якщо відплисти трохи далі.

Фортеця в селі Архангелос

Автобус за розкладом повинен був відправитися 9.20, але ми його чекали хвилин сорок. На жаль, це звичайна справа на грецьких островах. У підсумку ми їхали на автобусі, який в сам Архангелос не заїжджати - водій висадив нас на трасі. Дійшли пішки - не дуже далеко.

Село в невеликій долині, з боку траси практично не видно. Руїни замку Asklipio (1307 г.) підносяться прямо над нею. Від головної площі Архангелос є покажчики, хоча і непримітні, а дорога до замку коротка, хвилин на п'ятнадцять ходьби в середньому темпі. Походили по руїнах. Як же там тихо! Ти немов провалюєшся в минуле. Якщо виглянути в бійницю, то немов опиняєшся в іншому столітті. Здається, що ще трохи - і побачиш лицарів на конях, які під'їжджають до замку.

Здається, що ще трохи - і побачиш лицарів на конях, які під'їжджають до замку

Зворотний автобус чекали на зупинці в самій селі. Він теж запізнився, але все хвилин на десять. На зворотному шляху автобус заїжджав ще в дві села.

Була думка поїхати в село харак, подивитися замок Фераклос, але через «ненадійних» автобусів не зважилися на цю авантюру. У характері відправляється тільки один рейс на день, нам треба було вийти на трасі і йти в село пішки. А потім знову «ловити» на трасі автобус ...

Схід на море

Схід в 5.54. Встали о 5.20, дійшли до пляжу. Дивно: на вулиці сильний вітер, а море зовсім спокійне, гладке. Світанковий пейзаж органічно доповнювала група молодих англійців, яким прийшла ідея зустріти схід у воді, але вони, як ми зрозуміли, що щось наплутали з часом і сиділи в море вже довго. А море в шість ранку холодну навіть на Родосі. Один з «мореплавців» вибіг до нас, стукаючи зубами, поцікавився, скільки залишилося до сходу, і радісний втік до своїх товаришів, тому що мерзнути їм залишалося від сили хвилин сім.

Сонце вставало не через кромки моря, а через далеких турецьких гір, які днем ​​практично не видно, але підсвічені ззаду раптом проступили на горизонті велично і чітко. Спершу з'явився краєчок, а потім майже миттєво світило викотилося цілком. Англійці намагалися зустріти його радісними криками, але радості в їхніх голосах вже якось не чулося.

Готель на Родосі, в Фаліракі

Ми жили в готелі Grecian Fantasia Resort (2 зірки). Він невеликий, але дуже затишний, з доглянутою територією. Це сімейний бізнес і видно, що власники продумують обстановку до дрібниць. Все скромно, але дуже гідно.

Розташований готель, з нашої точки зору, досить вдало. До моря хвилин десять пішки, недалеко магазин AB, де ціни нижчі, ніж в пляжних супермаркетах.

пляжі Родосу

Море в Фаліракі спокійне, хороший захід. У прибої іноді не сильно кусалися маленькі рибки (робили безкоштовний пілінг). Одного разу ми бачили невелику камбалу, зграйки середніх рибок.

Пляж довгий, близько 6 км, ми пройшли вздовж усього і побачили, що він скрізь різний. В сторону Родосу галька, в центрі - широка смуга піску, ближче до порту теж пісок, але іншого відтінку, більш жовтий і смуга пляжу набагато вже. Дуже хороший захід навпроти готелю Sentido Apollo Blue, ми приходили саме туди.

Дуже хороший захід навпроти готелю Sentido Apollo Blue, ми приходили саме туди

Зустріч зі старим знайомим

На шляху в аеропорт автобус проїжджав через село Кошкіна. Бути може, по-грецьки назва села і вимовляється як-то інакше, але нам найбільше сподобалася саме така транскрипція.

У наше минуле відвідування Родосу ми ходили в село пішки. В той день жовтнева погода не балувала. З ранку була невелика гроза, потім просто похмуро. У перший наш приїзд готель, де ми жили, знаходився недалеко від Кошкіна, і ми вирішили дійти до села, яка славиться своїми мальовничими будиночками з дверними ручками різноманітної форми.

Але в Кошкіна нас застала сильна гроза. Ми сховалися від зливи в недобудованому котеджі - двоповерховому каркасі зі стелею, але без стін. У селі таких довгобудів було чимало. Ми провели в недобудованому будинку майже годину, ховаючись від розгулу стихії, і за це начебто недовгий час він навіть встиг полюбитися нам.

Яке ж було наше здивування, коли через чотири роки ми знову на мить побачили його з вікна автобуса. Сусідні будинки вже давно добудовані і обжиті, а він так і стоїть покинутий і нікому не потрібний - напевно, мріючи бути хоч трохи корисним людям, хоча б на годину прихистити під своєю недоробленої дахом випадкових туристів, що ховаються від грози. Якщо, звичайно, вдома взагалі вміють мріяти. Ми немов зустріли старого знайомого.

Греція в черговий раз порадувала нас чудовою погодою, теплим морем і цікавими місцями!

Водій кілька разів перепитав: нам потрібен монастир або Мони Цампіка?