ЗМІ: Археологи, можливо, знайшли судно Колумба, на якому він відкрив Америку

Археологи знайшли уламки судна Колумба, на якому той відкрив Америку / averrones.wordpress.com

Про це повідомляє РІА Новини з посиланням на газету Independent.

«Все географічні, підводні топографічні та археологічні свідчення дають вагомі підстави припускати, що це уламки флагмана Колумба -« Санта-Марії », - заявив глава групи, американський дослідник Баррі Кліффорд (Barry Clifford).

Такі висновки група археологів зробила після недавньої експедиції в цьому районі Карибського моря, яка була проведена спільно з урядом Гаїті. Вчені за допомогою водолазів, магнітометрів і гідролокаційних обладнання детально оглянули дно.

Читайте також Ізраїльські археологи виявили руїни палацу біблійного царя Давида У 2003 році ця ж група вчених провела фотографічне дослідження місцевості. Крім цього, Кліффорд вивчив більше 400 морських аномалій і щоденник самого Колумба, що дозволило визначити зразкове місце розташування уламків і значно звузити район пошуків. Вчені також зіставили опис зовнішнього вигляду корабля, зокрема, гармат на борту, з фотографіями.

«Тепер нам необхідно продовжити спільну роботу з урядом Гаїті, щоб провести детальні археологічні розкопки уламків», - зазначив Кліффорд. На його думку, розкопки нададуть перші археологічні свідчення відкриття Америки.

«Санта-Марія» - флагманський однопалубний трищогловий корабель, на якому Христофор Колумб в 1492 році відкрив Америку. Довжина судна становить від 21 до 25 метрів, воно могло вмістити до 40 осіб. Судно розбилося біля узбережжя Гаїті в 25 грудня 1492 року, коли наскочило на рифи.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter