Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Подорож з дитиною на машині. Азовське море і Джемете

1. Їдемо!
  2. Сімейний відпочинок. В дорозі...
  3. Відпочинок на морі з дитиною: Азовське море
  4. Подорож з дитиною на машині: Джемете
  5. Самостійне подорож. екскурсії
  6. Їдемо додому

зміст:

Варто лише раз в житті побачити море, відчути ніжні обійми хвиль, пройтися по оксамитовому пісочку ... Все !! Ти пропав навіки. Кров, що тече по венах, разом з киснем доносить до мозку закодоване послання: "До моря! Швидше! Відпочити, забути втому ..."

Бути може, це хвороба, яку коли-небудь так і назвуть - "Поклик моря". Вона невидимою бактерією пристає в воді, потрапляє в організм разом з променями сонця і з весняною капежом починає з'їдати нас зсередини. Захворівши на цю хворобу, я вирішила взяти на себе велику місію - заразити моїх найближчих родичів, в особі улюбленого чоловіка і маленького сина. Весь рік підбивала клини, натхненно розповідаючи, яке воно, море, як там добре, цікаво і дуже корисно. На що почула слова чоловіка: "Ой, як ніби сам там побував! Може і їхати нікуди не треба?"

Їдемо!

Мої зусилля були винагороджені Мої зусилля були винагороджені. Погодившись на умова улюбленого "почнемо знайомство з наших морів", швидко пакуємо валізи.

Маршрут: Казань - Азов - Джемете - Казань (4 000 км)
Склад: тато, мама, синочок - 2 рік 4 міс.
Транспорт: автомобіль "Деу Матіз".

Особливу увагу було приділено аптечці мандрівника. Отруєння, алергія, застуда, кашель, ранки, укуси ... Загалом, аптечка вийшла дуже значних розмірів. Напередодні поїздки синочок прийшов з дитячого садка з нежиттю і кон'юнктивітом. До того ж дуже лякало страшне слово "акліматизація". Але на свій страх і ризик ми все ж стартували.

До змісту

Сімейний відпочинок. В дорозі...

Місто змінює місто, поля, ліси і знову поля Місто змінює місто, поля, ліси і знову поля ... Наш малюк виявився дуже приємним пасажиром. Уплітаючи бутерброди, із задоволенням коментував види за вікном, ділився враженнями, захоплено проводжав поїзда.

Тисяча кілометрів шляху позаду, ми в Волгограді. Великий місто. При вигляді скульптури "Батьківщина-мати" малюк захоплено вимовляє: "Велика !!". Тут все велике: кульбаби розмірів з значний кулак, сарана з долоньку малюка (це вам не наші коники!). Але найнеприємніше - хмари мошкари, від якої немає порятунку.

Незважаючи ні на що, я люблю це місто. Відвідуючи Мамаїв курган, згадую прадіда, який загинув тут. Розповідаю про нього синові, а він дивиться на мене такими серйозними очима ...

З легким серцем їдемо далі.

До змісту

Відпочинок на морі з дитиною: Азовське море

Серце б'ється частіше, ніби каже: Скоро, вже зовсім скоро, зараз Серце б'ється частіше, ніби каже: "Скоро, вже зовсім скоро, зараз ..." І ось воно - Азовське море! Зупиняємося в районі села Семібалка. Тут ми наткнулися на бази відпочинку. Є маленькі сільські будиночки та номери в триповерхових корпусах. У душових гаряча вода-, на території - їдальня. Все, що потрібно мандрівникові!

Йдемо до моря, яке в двох кроках від нашого корпусу. Радісний вигук малюка "вибрати номер !!". Здивовані очі спостерігають, як мама йде по воді, секунда ... І як вилуплення черепашки біжать на запах моря, так і мої хлопці швидше біжать в обійми моря. Немов вони все життя жили на морському березі!

Розумію, що за правилами, щоб уникнути акліматизації, в перший день не можна заходити в море. Але зупинити хлопчаків я вже не можу.

Перед сном малюк довго стоїть біля вікна і зачаровано дивиться на море.

на любителя. Ми не змогли змиритися зі специфічним запахом. Їдемо далі.

До змісту

Подорож з дитиною на машині: Джемете

Малюк не замовкає: Ще буит, вода ще буит Малюк не замовкає: "Ще буит, вода ще буит?" Ага, у мене з'явився однодумець!

Джемете зустрічає нас золотистим теплим пісочком і ласкавим Чорним морем! Ось де рай земний! Ні міської суєти, проблем. Тільки сонце, пісок і море. До кінця дня в лексиконі малюка з'являється нове слово "моє!", Геть витісняючи горезвісне "вода".

Джемете просто створений для відпочинку з малюками. До моря рукою подати, теплий золотий пісочок, скільки НЕ йди - як то кажуть, "море по коліно". На пляжі знайдете дитяче містечко, де дітей трохи постарше можна залишити на годинку і поплавати вдвох з чоловіком. А скільки фруктів, різних ласощів - шалені чебуреки, що тане в роті шашлик, золотисті пампушки на шпажках! Кафешки на кожному кроці. В меню є все для дітей. Загалом, рай!

Що таке "акліматизація", ми так і не дізналися. А цілюще повітря пішов на благо малюкові, кон'юнктивіт і нежить дуже швидко пройшли. Незважаючи на те, що в середині червня море було трохи прохолодним, ніхто з нас не застудився. про аптечку ми і не згадували.

Самостійне подорож. екскурсії

Наявність автомобіля робить нас мобільними. Вирішивши поєднати пляжний відпочинок з активним, вирушаємо на екскурсії.

Абінск Абінск. Першим ділом вирішили відвідати страусину ферму. Я як дитина чекаю, що там будуть натовпу страусів, і можна буде покататися верхи як в екзотичних країнах. Але це так і залишилося мрією. На фермі живуть з десяток страусів, парочка ему (не плутати з емо!), Кролики (ось їх точно тьма), сімейство свинок. За невелику грошики нам організували екскурсію, пропонували скуштувати яєчню зі страусиних яєць, купити розмальовані яйця або пір'я .. І тільки в кінці повідали страшну реальність - ферма на межі банкрутства. Шкода ...

Приватний музей. Жителі півдня - заповзятливий народ. На кожному кроці можна зустріти приватні музеї. На одному з них побували і ми. Красиво! З колод споруджено сніговики, будинкові, дідько, з корчів зроблені оригінальні композиції. Прогулялися по саду з опудалами тварин, погодували єнотів. Можна продегустувати гірський мед. Господиня - дуже мила жінка - виявилася цікавою співбесідницею.

Новоросійськ. Проїхати повз ми не могли. Відвідали "Малу Землю", крейсер "Михайло Кутузов".

Вулкан Тіздар Вулкан Тіздар. Дивовижне місце. У кратері вулкана знаходиться лікувальна грязь, за властивостями схожа з блакитною глиною. Весело бовтатися, малюк верещить: "Мама - м'язах, тато - м'язах, я - м'язах !!". Змиваємо все в Азовському морі і йдемо гуляти по території. Годуємо качок і лебедів, катаємося на веселому паровозику (причому раз десять - так захотів синочок), зустрічаємо знайомих малюкові страусів, фотографуємося з крокодильчиком, обідаємо в кафешці (тут їх теж багато). Втомлені, але дуже задоволені, їдемо назад.

Козачий комплекс Атамань Козачий комплекс "Атамань". Ще одне цікаве і дивовижне місце. Знайомимося з життям козаків. Ось будинок отамана, поруч коваля і т.д. Гуляємо по подвір'ю, в харчевні покуштували справжній український борщ і вареники (як у Гоголя - вони самі летять в рот, смакота). Сфотографувалися з Бабою-Ягою, викупалися в Керченській затоці. Накупили сувенірів - підкови, дудочки та інші вироби з дерева. На зворотному шляху заїхали в Тамань. Відвідали музей Лермонтова, будинок вина "Фанагорія".

Анапа. Місто-курорт Анапа - гарне місто з безліччю розваг, атракціонів на будь-який смак. Папа вирішується покататися на водних лижах, мама - всередині надувного кулі, малюк - на каруселях. Прогулялися по набережній, відвідали розкопки "Горгиппия", не забули про Білу Капелюх.

Їдемо додому

Задоволені, що відпочили, з великим багажем позитивних вражень і емоцій ми приїхали додому. Розглядаючи фотографії і перебираючи черепашки, ми вже мріємо про наступну поїздку.

Лілія, [email protected]

Коментувати можут "Подорож з дитиною на машині. Азовське море і Джемете"

Може і їхати нікуди не треба?