Дитячий космос і подорож до зірок - МІФ

4. 4. Я робот
  5. 5. Збери свою галактику
  6. 6. відкриваємо космос

6 книг, які допоможуть розповісти дітям про космос

Як тільки Юрій Гагарін підкорив космос, всі діти захотіли стати космонавтами. Сучасні хлопці не виняток. Вони теж дуже хочуть побачити МКС, приміряти скафандр, потиснути руку справжньому космонавту і, звичайно, відправитися до зірок на космічному кораблі.

У цій збірці ми зібрали всі книги про космос для дітей.

Поїхали!

1. Професор Астрокот і його подорож в космос

джерело джерело

Виявляється, коти теж можуть бути космонавтами і здійснювати захоплюючі польоти до зірок. У цій книзі професор Астрокот і його друзі астромишкі розповідають дітям про космос.

Куди ховається Сонце ночами? Як відбувається народження і смерть зірок? Як виглядає скафандр, космічна станція і корабель? Чи існує НЛО?

У книзі дитини чекають цікаві факти, докладні схеми, які показують, як виглядає сонячна система, планети і зірки, і яскраві ілюстрації.

джерело джерело

Автори захоплююче розповідають про всіх космічних явищах за допомогою простих текстів і коміксів (на сторінках книги Астрокот і астромишкі весело перемовляються).

2. космос

джерело джерело

Ця книга така ж захоплююча і неймовірна, як і космос. У ній зібрані малюнки, колажі, комікси, знімки, зроблені з космосу і на космодромі Байконур, а ще фрагменти інтерв'ю з самими справжніми астронавтами!

Це історія про російській космонавтиці, змістовна і при цьому кумедна. Про космос - для дітей.

Під час читання діти познайомляться з Ціолковським, Леоновим і Гагаріним. Дізнаються, як відбувається складання і запуск ракет і як космонавти освоювали космос. Але найцікавіше: вони зможуть побачити схему справжньою МКС і дізнатися, як там налагоджений побут космонавтів.

джерело джерело

З чого складається і як працює величезна космічна ракета, можна розглянути у всіх деталях на горизонтальних і вертикальних розворотах книги. Ракети доставляють космонавтів на космічну станцію, де космонавти живуть і працюють. Інформація про пристрій скафандра і самої космічної станції дитина теж дізнається з книги у всіх подробицях.

У цій енциклопедії про космос безліч престижних нагород. І її рекомендують справжні космонавти.

3. захоплююча астрономія

джерело джерело

Книга з улюбленим героєм. Допитливий Чевостік і дядько Кузя розкажуть дітям про космос і космонавтів. Це буде неймовірне захоплююча пригода!

Дитина дізнається, як і чому Місяць змінює форму, ніж зірки відрізняються від планет, що таке Місячні моря, чому у комет є хвіст, яка планета найбільша, а ще: що таке орбіта, затемнення, метеори, меркуріанський рік і багато іншого.

Як і у всіх енциклопедіях з Чевостік, в цій книзі багато красивих ілюстрацій, зрозумілих схем і, звичайно, експериментів.

Спробуйте зібрати їстівну модель Сонячної системи, створити свій власний Чумацький Шлях або переконатися на практиці, що означає невагомість.

Ілюстрація з книги «Захоплююча астрономія» Ілюстрація з книги «Захоплююча астрономія»

4. Я робот

джерело джерело

Весела книга-інструкція про те, як зібрати свого власного космічного робота зі звичайної картонної коробки.

Під обкладинкою - розповідь в коміксах про дитину, яка майструє робота, прості поради по збірці робота, а також шаблони деталей для вашого диво-винаходу.

джерело джерело

Але головна родзинка книги в тому, що центром управління вашого робота буде сама дитина. Для цього просто запропонуйте йому залізти в коробку. А щоб було цікавіше, робіть ваше чудо техніки пультом управління, дисплеєм, системою відеоспостереження. Можна грати!

5. Збери свою галактику

Збери свою галактику

Всі, хто любить Lego і «Зоряні війни», «Зоряний шлях», «Космічний патруль», будуть в захваті від цієї книги. У ній зібрані інструкції, які допоможуть зібрати з кубиків найпопулярніші сцени знаменитих фільмів і знову зустрітися з улюбленими героями.

джерело джерело

Книга ідеально підійде для подарунка не тільки дітям, а й захопленим татам. Вона відмінної якості, з яскравими ілюстраціями та детальними інструкціями.

Беріть Lego і починайте будувати свою власну галактику.

6. відкриваємо космос

відкриваємо космос

Книга, яка вмістила в себе всю історію освоєння космосу.

Людина долетів до Місяця, відправив роботів на Марс, запустив зонди до кордонів Сонячної системи ... Ця книга розповість про всі чудових відкриттях і допоможе зробити, мабуть, саме неймовірна подорож в життя.

Маса цікавих фактів на кожній сторінці, детальний захоплююча розповідь про кожного космічному явищі і, звичайно, приголомшливі ілюстрації Стівена Бисти, які допоможуть зазирнути всередину скафандра, МКС або космічного корабля.

Завдяки книзі дитина зможе побувати в Паранальской обсерваторії на вершині чилійських Анд, де знаходиться найдосконаліший на сьогоднішній день телескоп - інтерферометр. Дізнається, як влаштована ракета «Союз», здійснить подорож на МКС і проведе цілий день разом з космонавтами, побачить, як вони працюють, відпочивають, їдять, сплять, тренуються. А ще зможе розглянути в деталях і приміряти на себе скафандр, побачити космічний ліфт і дізнатися, як би міг виглядати будинок на Марсі.

Куди ховається Сонце ночами?
Як відбувається народження і смерть зірок?
Як виглядає скафандр, космічна станція і корабель?
Чи існує НЛО?