Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Брюссель - Париж - Діснейленд: відпочинок з трьома дітьми. частина I

1. День 1
  2. День 2: пам'ятки Брюсселя
  3. День 3: іграшки і шоколад в Брюсселі
  4. День 4: динозаври в Музеї природничих наук
  5. День 5: пам'ятки Парижа на двоповерховому автобусі
  6. День 6: Монмартр і сад Тюїльрі
  7. День 7: як швидше потрапити до Лувру
  8. День 8: Версаль - красиво, але безглуздо

зміст:

Цього року нашим старшим двойняшкам виповнилося 5 років, і найбажанішим і довгоочікуваним подарунком для них було відвідування Діснейленду в Парижі. Поїздка була намічена на першу половину травня, тому завдяки свят стандартний двотижневу відпустку трохи збільшився. Період поїздки з 30 квітня по 17 травня, маршрут: Брюссель - Париж - Діснейленд - Брюссель. Склад мандрівників: мама, тато, хлопчаки-двійнята Міша і Микита (5,2 року) і молодший Артемка (2,3 року). Вийшов варіант не дуже стомлюючого відпочинку для дітей, які люблять музеї та екскурсії.

До змісту

День 1

Приліт в Брюссель. Прилетіли, заселилися, купили продукти і пішли спати.

День 2: пам'ятки Брюсселя

З ранку поїхали на метро в «Автомир» - музей ретро автомобілів в парку du Сinquantenaire. Режим роботи: з 10 до 17 щодня, адреса Рarc du cinquantenaire 11. Музей дуже класний, хлопчакам сподобався. Нас з чоловіком особливо вразило, що це приватна колекція. Він не дуже великий: якщо не вдаватися в технічні і історичні подробиці на табличках, то за 2 години можна впоратися. Мінус в тому, що в ньому немає кафе, зате є невелика зона з дитячим столиком і стільчиками, де ми перекусили принесеними з собою бутербродами. На другому рівні є гоночна машина, в якій можна посидіти і уявити себе пілотом «Формули 1», всі інші експонати чіпати не можна.

Після цього музею у нас за планом було відвідування Музею військової історії і техніки (він знаходиться прямо навпроти «Автомира»), але це було 1 травня, і він виявився закритий на честь свята, як і всі державні музеї в цей день. Тому ми повернулися додому і після обіду поїхали в аквапарк Оceade в Вruparck.

Крім аквапарку там же розташований Атоміум - скульптура, що є одним із символів Брюсселя і представляє собою збільшену в 165 мільярдів разів модель кристалічної решітки заліза. А також парк «Міні-Європа», де зібрані всі європейські пам'ятки в мініатюрі.

А також парк «Міні-Європа», де зібрані всі європейські пам'ятки в мініатюрі

Ми були рік тому в подібному парку в Ізраїлі, тому тут відвідали тільки аквапарк. Він оформлений в піратському стилі і складається з 2 частин - закрита (в приміщенні) і відкрита (на вулиці). Зовні було +15, тому ми не ризикнули вийти. Всередині для мене особисто теж було прохолодно, і ми періодично грілися в джакузі (все зони там називаються на піратський манер, наприклад, «ванна Джека Уззі»). Аквапарк розрахований на дітей і підлітків, дорослим буде замало розваг, а своїх хлопчаків ми ледве витягли з басейну. Артем кричав, що він рибка і залишиться тут.

До змісту

День 3: іграшки і шоколад в Брюсселі

З самого ранку пішли в Музей іграшок, розташований за адресою rue de l'Association 24. Режим роботи: щодня з 10:00 до 13:00 і з 14:00 до 18:00. Сімейний квиток 20 євро (дорослий - 12 євро, сімейний вийшов дешевше). Це теж приватний музей, де зібрані старі іграшки, в які грали наші бабусі і батьки; сучасних або зовсім старовинних немає, зате практично в усі можна грати! Хоч іграшки і пошарпані, діти все одно були в захваті.

Всього в цьому музеї три поверхи, ми зависли на першому години на півтора, решта вже швидко пробігли до закриття. Коли хлопчаки грали, вийшов господар і запустив залізницю для дітей. Єдиний мінус - там брудно: подекуди валяються обгортки від цукерок, з'їдених попередніми відвідувачами; я постійно вихоплювала їх у Артема, щоб він нічого не облизав.

По дорозі туди і назад ми заходили в магазин шоколаду з демонстрацією виробництва. Взагалі там багато подібних. Спочатку ми зайшли просто так і взяли шоколадку на пробу, а на зворотному шляху вже затарились шоколадом грунтовно. При цьому кожен раз при покупці дітям дарували невеликі шоколадки.

А ввечері ми гуляли в Брюссельському парку (там є хороша дитяча площадка) і милувалися Королівським палацом. На жаль, тільки зовні, тому що по понеділках він закритий; зате в інші дні його можна відвідати безкоштовно.

До змісту

День 4: динозаври в Музеї природничих наук

У цей день ми переїжджали в Париж, тому з ранку залишили багаж в камері схову на вокзалі і поїхали в Музей природних наук (адреса: rue Vautier 29; режим роботи: з 9.30 до 17 в будні, з 10 до 18 у вихідні, пн вихідний ). Вхід 7 євро для дорослих, діти до 6 років безкоштовно.

Зайшли туди і пропали, навіть боялися спізнитися на потяг - стільки там усього цікавого! Це щось типу Дарвіновського в Москві, але набагато крутіше, так як тут ПОТРІБНО все чіпати і пробувати, і ніхто за це не лає.

На першому поверсі (з динозаврами) ми провели години 2. Тут є зона, де можна самому розкопати скелет динозавра; інтерактивні стенди, де треба відповідати на питання, натискаючи кнопки (наприклад, вгадати, для чого різним птахам потрібно оперення, або хто з динозаврів був травоїдним, а хто м'ясоїдних, або визначити, де чиї какашки). Стенди, де наочно показані зріст, вага, сила удару хвостом динозавра, робота шлунка і ще багато-багато всього про доісторичну життя.

Аналогічно на інших поверхах багато цікавих дослідів про тваринний світ - можна послухати спів коників, побултихаться риб'ячим хвостом в воді, розподілити птахів, тварин і комах по «будиночків».

В музеї дуже багато школярів різного віку, всі були з завданнями типу «Сімейного подорожі» - я прямо позаздрила такого навчання ...

Якби дозволяв час, ми провели б там цілий день, але нас чекав поїзд.

До змісту

День 5: пам'ятки Парижа на двоповерховому автобусі

Знайомство з Парижем ми вирішили почати з огляду визначних пам'яток на двоповерховому екскурсійному автобусі. За відгуками вибрали фірму L'Open Tour (до речі, у них є зручна програма для айфона з маршрутами, розкладом руху та іншої корисної інформації).

Ми взяли квитки на 2 дня. Дорослий на 1 день коштує 33 євро, на два - 37 євро, на три - 41 євро; можна зберегти квитки і докупити потім дні, доплативши лише різницю вартості. Дитячі квитки коштують 17 євро незалежно від кількості днів і автоматично даються на 3 дні.

Найцікавіший - зелений маршрут, який проходить по центру Парижа. Діти вперше каталися на такому автобусі, та ще на другому поверсі - емоцій було через край. Щоб вони не втомилися, ми вирішили подивитися тільки най-най.

Перший раз ми вийшли у Нотр Дам де Парі - трохи розім'ялися, зайшли в сам собор (це безкоштовно), там же поруч пообідали і поїхали далі. Наступна зупинка, на якій ми вийшли - Ейфелева вежа. Хлопчаки кілька разів прокотилися на каруселі, потім побігали і пограли (на Марсовому полі є дитячий майданчик), перекусили на травичці і пішли пішки до Будинку інвалідів.

Тут ми повинні були знову сісти на свій зелений автобус і їхати додому, але переплутали і сіли на помаранчевий маршрут. Проїхали його весь по колу, не виходячи з автобуса, тому що Артем заснув, та й старші діти вже втомилися. Благо, він короткий: подивилися з вікна на Сорбонну, Люксембурзький палац і вежу Монпарнас і знову повернулися до Будинку інвалідів, де сіли вже на потрібний маршрут і поїхали все-таки додому.

Важливо! На другому поверсі автобуса вітряно! Навіть при +25 на вулиці там досить прохолодно, мене за два дні продуло до втрати голосу. Дітям надягали кофти і шапки (добре, що вони у нас були, а ось влітку треба обов'язково взяти з собою щось тепле).

До змісту

День 6: Монмартр і сад Тюїльрі

У цей день ми вибрали жовтий маршрут: доїхали до Монмартра, вийшли у базиліки Сакре Кер - діти пограли на майданчику біля її підніжжя і прокотилися на каруселі (дуже здорово, що всюди поруч з визначними пам'ятками є розваги для дітей), а потім на фунікулері ми піднялися до самої базиліці. Всередину не потрапили - була велика черга. Назад спустилися на паровозику, який проїхав по Монмартру, а водій паралельно розповідав про визначні пам'ятки англійською і французькою.

Квитки ми взяли на підйомник туди і назад, вони єдині і походять для іншого міського транспорту - метро, ​​автобусів, RER.

Після обіду у нас був запланований океанаріум, але діти після такої насиченої прогулянки довго проспали, тому на екскурсійному автобусі ми встигли доїхати лише до площі Згоди, де прокотилися на колесі огляду Rue de Paris і прогулялися до будинку через сад Тюїльрі (там теж багато дитячих розваг - каруселі, батути, майданчик з гірками, в фонтанах можна попускати кораблики за 2 євро), Пале Рояль, Комеді Франсез, подивилися пам'ятники Жанні д'Арк і Людовику XV.

До змісту

День 7: як швидше потрапити до Лувру

З самого ранку пішли в Лувр. Прочитали заздалегідь, що входити краще через ТЦ «Карусель», а не через головний вхід (піраміду). Орієнтир - перевернута піраміда на нижньому рівні ТЦ, з якого потрапляєш відразу до кас. І ми дійсно дуже швидко пройшли, черги практично не було. А ось коли виходили, навіть там вже зібралася пристойна черга, а на головному вході хвіст стояв просто величезний. Причому ці черги саме на входах через рамок металошукачів, в самих касах вільно, тому що кас багато і є автомати для покупки квитків.

У Луврі ми провели 2 години. Хотілося б більше, звичайно, але побоялись відбити у дітей інтерес до музеїв, тому подивилися тільки італійців і давньогрецькі зали. У музеї ми дали дітям завдання: порахувати тварин на картинах. Їх виявилося так багато, що хвилин через 20 ми збилися з рахунку. У відповідь діти попросили мене порахувати всі палаци, а тата - всіх лицарів; цього добра там ще більше. У Джоконди ми затрималися надовго - перевіряли, як вона стежить за нами очима, коли ми відходимо в сторони.

Після Лувру ми пограли на дитячому майданчику в саду Тюїльрі і перекусили там же, а потім проїхали до океанаріуму CineAqua на екскурсійному автобусі (але в принципі можна на будь-якому рейсовому автобусі або на метро до Трокадеро або до Ейфелевої вежі). Адреса океанаріуму Avenue Albert de mun 5, режим роботи: щодня з 10 до 19 (крім 14 липня). Тут ми з чоловіком сильно здуру: при купівлі квитків на екскурсійний автобус нам дали книжечку з різними знижковими купонами, в тому числі і в океанаріум, але на касі ми про них зовсім забули, хоч і взяли їх спеціально з собою.

Якщо не брати до уваги цій невеликій неприємності, то в іншому нам усім там дуже сподобалося. Все оформлено в піратському стилі, є воскові фігури піратів і зали, оформлені як підводний човен, в одному навіть можна покрутити справжній штурвал! А ще діти були в захваті від відкритого басейну, де можна годувати і чіпати риб, і від тунелю з великими акулами.

На виході є пара атракціонів для малюків і зона для малювання з аніматором.

До змісту

День 8: Версаль - красиво, але безглуздо

Версаль - мабуть, єдине місце, куди не варто їхати з дітьми, хоча все тематичні сайти запевняли в зворотному.

Туди їхали на двоповерховому поїзді RER (природно, на другому поверсі) - це, звичайно, дітям сподобалося.

Парк дуже красивий, палац розкішний, але величезні натовпи всюди і, відповідно, черги. Якщо оплачувати квиток до палацу картою, а не готівкою, то можна не стояти в першій черзі (в касу). Далі черга на вхід - величезна змія, в якій ми простояли майже годину, хоч і рухалася вона швидко. Діти за цей час встигли побігати, поїсти і сходити в туалет, а Артем взагалі заснув. При цьому коляски і валізи (багато хто був з валізами, як не дивно) треба здавати при вході до палацу і отримувати на виході (після 17 вечора, коли немає натовпу, вже можна заходити всередину з коляскою), тобто Артема нам довелося будити.

Квиток в Версальський парк потрібно купувати окремо, для вагітних і сімей з дітьми своя чергу, так що тут не затримувалися.

Парк величезний, можна взяти напрокат машину або поїхати на паровозику (за додаткову плату), що ми і зробили. Їде він трохи менше години з зупинками (можна виходити і потім знову сідати, пред'явивши квиток, як на екскурсійному автобусі), коштує 7,5 євро на дорослого, діти до 11 років безкоштовно.

Частина шляху проходить поза парку, тому квитки на вхід в парк теж потрібно зберігати, якщо захочете іншу частину шляху потім пройти пішки. Ми вийшли на останній зупинці біля Великого Каналу, піднялися назад пішки через парк і по шляху подивилися співаючі фонтани (всі фонтани в парку включаються по черзі за розкладом). На самому каналі можна покататися на весловому човні за 12 євро (півгодини). Але народу всюди темрява ...

Загалом, сюди краще приїжджати або зовсім рано вранці (якщо берете машину напрокат), або після 16 годин, якщо їдете громадським транспортом, щоб не товпитися в чергах.

Далі буде.

Коментувати можут "Брюссель - Париж - Діснейленд: відпочинок з трьома дітьми. Частина I"