Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Ізраїль: можливий маршрут

4 липня 2014 р 17:07 Ізраїль Май 2014

Варіантів для подорожі по Ізраїлю сотні. Кому-то потрібні тільки святі місця, кому-то тільки море-пляж (хоча в Ізраїлі це сумнівне задоволення), комусь зустрічі з друзями і родичами (сильно сумніваюся, що є хоч одна людина, у якого б ну хоч хтось не виїхав в Ізраїль). А тому, хочу запропонувати один з варіантів проведення дозвілля. Варіантів для подорожі по Ізраїлю сотні

Зупинилися ми в місті Беер-Шева. Це місце проживання обрано не випадково - у мене там живе тітка. Але для подорожей по країні - як не можна більш підходяще, бо це центр країни, і до практично будь-якої точки Ізраїлю дістатися нескладно і недовго. Мені здається, що цілком резонно брати в Ізраїлі в оренду машину, т. К. Дороги відмінні, правила абсолютно зрозумілі, та й з паркуванням у нас жодного разу проблем не виникло. Отже, поїхали. День прильоту рахувати не буду бо він проходить в розселенні-заселенні, а у нас ще і в цілування з родичами.

Другий день ми присвятили прогулянці по Галілеї. Для цих цілей заздалегідь був замовлений гід, я не знаю чи можна його рекламувати на даному ресурсі - але якщо не можна, я думаю адміни мене поправлять. Його звуть Барух Райхлин, і його запросто можна знайти в мережі. Це приголомшлива людина, биваше виходець з Радянського Союзу, з дуже нетривіальними поглядами на життя, істопрію і релігію. Його доля така, що оне навчався в Ізраїлі на рабина, але закінчивши повний курс - він зрозумів, що не зможе працювати в цій облати, бо питань після вивчення Талмуда у нього виникло в рази більше, ніж він би міг дати відповідей. Тому він отримав ще й історична освіта і став гідом. Більш цікавих розповідей і дискусій в моєму житті не було. Т. к. По відношенню до будь-якого історичної події він пріподносіт як традиційну версію, так і свій особистий погляд, звертаючи увагу на історичні помилки і неузгодженості. Так ось, завдяки Баруху ми за 12 годин (з його машиною і водітетем) доїхали до Назарета, оглянули обидва храму Благовіщення: і православний і католицький;

потім рушили в бік Тверії

не забуваючи дивуватися яким же красивим і квітучим може бути північ Ізраїлю в травні,

встигли покуштувати риби святого Петра,

доїхали до Галілейського моря (воно ж озеро Кінерет),

Зачарований храмом святого Петра,

знову подивувалися флорі і фауні північного Ізраїлю

і закінчили цей день відвідуванням Ярденіта і хрещенням в річці Йордан.

Третій день ми провели в релакс і вирушили на Мертве море.

І наскільки вчора північ Ізраїлю потопав у зелені - настільки висуваючись на південь дивуєшся порожнечі і безживності.

Ну мертве море є мертве море, все про це відомо. Тут можна просто відпочити день, можна зависнути довше, бо готелі пропонують масу спа-процедур. Саме тут потрібно купити косметику з мінералами мертвого моря. Не забудьте попросити такс-фрі! Якщо в цьому регіоні зупинятися більше, ніж на один день - можна з'їздити в Массада, я оней розповідала в минулому році. https://www.tourister.ru/responses/id_6694 Але на мій погляд це потрібно робити не в травні. Там і в березні то було нестерпно жарко!

День четвертий ми проведи в дорозі - на шляху до Ейлат, до Червоного моря, бо 4 дня тюленів валяння на пляжі у нас все ж було передбачено. Траса як траса, відмінна дорога, тільки по дорозі ми заїхали в чудове місце під назвою Міцпе-Рамон. Це містечко, розташоване поруч з найбільшим в світі кратером Махтеш Рамон.

Сам кратер утворився в результаті унікальних геологічних явищ, нічого подібного в інших місцях не зустрічається. Нижня скельне підставу було зруйновано гарячими підземними потоками, після чого верхні шари обрушилися вниз і утворили воронку глибиною 300 метрів.

Ширина кратера 8 кілометрів при довжині 40 кілометрів. І тепер, по обнажившимся зрізах скельних порід можна заглянути всередину Землі, і спробувати описати процеси, які відбувалися близько 200 мільйонів років тому. Є дві версії виникнення цього дивного природного явища. Деякі геологи припускають, що кратери (на земній кулі існують чотири таких кратера, три з них - Махтеш Рамон, Махтеш Великий і Махтеш Малий - на території Ізраїлю, і ще один - на Синайському півострові) утворилися за рахунок зміщення м'яких і твердих порід землі.

Інша теорія наполягає на метеоритне походження кратерів, так як в Махтеш Рамоні присутні аномальні геологічні породи, які не зустрічаються більше ніде на землі. За метеоритні камені можна потриматися - кажуть, що на щастя.

Так ось після кратера ми все ж добралися до Ейлата, і провели там дивних 4 дня, про що я вже розповіла. Крім тюленів відпочинку ми все ж сходили в підводну обсерваторію, а все тому, що раптом, проти всіх правил, і в догонку до вчорашнього питання Наташі про синоптики, в травні місяці в Ейлаті була огидна погода і йшов дощ. А за день до нашого від'їзду всю ніч взагалі лив злива, був ураганний шквалистий вітер і ... ..размило Ейлатского трасу ... Єдину хорошу дорогу, по якій можна виїхати з Ейлата. Дізнавшись «на землі» як довго будуть відновлювати дорогу, і отримавши відповідь, що це буде не менше 3-х днів - чоловік моєї тітки, Вовка, бадьоро сказав: «А ми поїдемо через Цин». Якби я знала що таке «поїдемо через Цин» - я б із сто = відсотковою гарантією вирішила залишитися в Ейлаті ще на 3-4-й ще скільки завгодно днів не дивлячись на ціни, зворотні квитки і інші дрібниці. Більше викидів адреналіну в моєму житті не було! Починалося все добре, пустельні пейзажі,

які плавно переросли в горбисті,

а потім і в гірські.

Гірський серпантин по піщаній однополосной дорозі, на якій взагалі-то цегла, бо вона одностороння, але машини бадьоро повзуть в обидві сторони: притискаючись і пропускаючи один одного на особливо небезпечних ділянках. Фотографії не передають всіх світовідчувань. Шкода, що ИГРИК в дорозі спав, треба було йому сказати, щоб знімав відео ... У будь-якому випадку - це сама запам'ятовується дорога в моєму житті. Спустившись з серпантину знову почалася пустеля - і це мене заспокоїло. От уже не думала, що буду радіти пустелі ...

День восьмий ми знову провели з нашим чудовим Барухом. І на цей раз маршрут був по самим що ні на є Святих місць, Єрусалим.

Це була дуже важка емоційно і фізично екскурсія, дуже насичена об'єктами та інформацією, але дуже-дуже цікава. Маршрут був такий: Гетсиманський сад-

Храм націй- Храм Богородіци-

храмова Гора-

- прогулянка навколо стін Старого Міста -

далі поїздка до Віфлеєму в Храм Різдва

- по поверненню прогулянка по старому місту,

візит до Папи Римського,

традиційний Східний Базар,

ну і вінець усього - Храм Гробу Господнього.

В цілому, майже про кожного з цих об'єктів я постаралася розповісти раніше, а це розповідь - узагальнення: що реально можна укласти в один день. Якщо є бажання і час-то до вечора можна прогулятися по сучасному Єрусалиму

Але у нас сил вистачило хвилин на 15 - і ми здулися))

День дев'ятий, він же завершальний, мені особисто сподобався найбільше. Це була прогулянка Тель-Авів Яффо. Я дуже люблю по-перше неспішні прогулянки по старим кам'яним містах,

по-друге морські прогулянки,

а в третіх там якась дуже душевна атмосфера.

Докладний маршрут по Яффо я вже викладала.

Ось таким чином в неспішному темпі можна за 10 днів оглянути основні місця Ізраїлю. А якщо викинути непотрібний тюлений відпочинок в Ейлаті - ще можу дати рекомендації і на ці дні)) Я б розподілила так: на день до Хайфи з посещенеім музею науки (Мадатек) і Бахайських садів , На день в Кейсарію , Яку можна поєднати з і парком і на день в сторону Нетанії, в.

Зрозуміло я говорю тільки про ті місця, які відвідала особисто! І напевно в Ізраїлі є ще багато-багато всього. Але для тих, хто їде в перший раз - в добрий час!)