Біологія Історія розвитку генетики

Історія розвитку генетики
Генетика є однією з галузей біологічної науки, яка вивчає генетичне успадкування і життєздатність всіх живих організмів. Генетика зробила величезний внесок у відкриття законів спадковості і життєздатності і способів їх використання в інтересах розвитку суспільства. Тому вони займають важливе місце серед інших галузей біологічних наук.
Розвиток живої речовини на Землі супроводжується їх постійним перетворенням. Життя безпосередньо пов'язане з ростом організмів. Таким чином, певні особливості і характеристики конкретного біологічного виду передаються з покоління в покоління. Іншими словами, покоління дещо схожі на своїх батьків. Кажуть, що він є спадковим. У багатьох випадках симптоми і властивості організму відносно стабільні, без змін, а їхні нащадки схожі з батьками. Але немає повної подібності між ними. Покоління одного з батьків відрізняються один від одного іншим.
Гетерогенність організму постійно змінюється під впливом факторів зовнішнього середовища. Він каже, що це волатильність. Під час поширення, поряд з постійним збереженням певних властивостей тіла, інший піддається змінам. У зв'язку з цим вони оновлюються і оновлюються.
Спадковість і мінливість - це процеси, які взаємопов'язані, взаємопов'язані, взаємопов'язані.
Наука про генетику і мінливість організмів називається генетикою (грецький "genetіkos" - походження походження), який був даний в 1906 році англійським біологом W. Bettson.
Початкові описи спадковості зустрічаються ще в давнину - Демокріт, Гіппократ, Платон, Арістотель. Гіппократ вважав, що яйцеклітина і сперматозоїди утворюються в присутності всіх частин тіла і що здібності батьків будуть передані безпосередньо нащадкам. З точки зору Аристотеля, однак, спадкові властивості спадкових властивостей не йдуть безпосередньо. Тобто, спадковий матеріал не надходить з усіх частин тіла, а скоріше складається з поживних речовин для приготування різних частин тіла.
Тоді теорія панхенезісу відіграє важливу роль у Шардіні Дарвіні. Згідно з цією теорією, всі клітини рослин і тварин виділяють дрібні частинки - геммули. Вони йдуть до статевих органів так, що знаки та атрибути передаються потомству. Геммули іноді називають "успадкованими" і можуть бути знайдені після декількох поколінь, і вважається, що нащадки іншого батька можуть бути відтворені.
У 80-х роках дев'ятнадцятого століття А. Вайсманн критикував теорію "пангенезу". Вейшман запропонував "наліт плазми". Ця гіпотеза свідчить про те, що в статевих клітинах є лише генетичний матеріал.
Формування генетики як окремої галузі біологічної науки стало результатом великих наукових відкриттів, відкритих у другій половині XIX ст. У 1965 р. Чеський вчений Г. Мендель опублікував свою роботу "Практика з рослинними помилками", в якій сформувалися основні закони генетичної спадщини, і Мендель заснував генетику генетики, але з 1865 року він працює більш ніж 35 років у видатних біологах, включаючи Ch. Дарвіну це ще невідомо.
Закони гендерного спадкування Г. Менделя були дійсними лише в 1900 році. Тому що вчені з трьох країн: голландці. Де Фріс, німецький вчений К. Корренс і австрійський генетик Е. Чермак-Зевсенегг провели експерименти з різними об'єктами, і в результаті довели справедливість законів Менделя. Незабаром ці закони виявилися тваринами. У 1909 році англійський біолог В. Батсон опублікував наукові дані, які підтверджують, що генетична спадковість понад 100 різновидів рослин і тварин відповідає законам Менделя. Таким чином, доктрина Менделя зайняла міцне місце в науці.
У 1909 р. Йоганн Йохансен розробив концепцію генотипу «гено», генотипу і фенотипу, найважливішої біології.
На цій стадії генетики було створено концепцію генетичного спадкування, успадкованого від поколінь поколінь окремих організмів, що сприяло розвитку менделської доктрини. Саме в той час (1901) голландський ботанік Х. Особливе місце у розвитку генетичної науки займає виклад теорії мутації, що свідчить про те, що де фріз змінює генетичні властивості організму.
Ключовий етап в історії генетики тісно пов'язаний з відкриттям американського генетика, хромосомної теорії ембріолога Т. Моргана і його наукової школи спадковості. Т. Морган і його учні виявили багато законів спадковості в результаті експериментів з жабами - дрозофільними.
Російський вчений Н. В. Вавілов зробив великий внесок у розвиток теорії волатильності спадкування. У 1920 р. Він розробив закон подібних (гомологічних) рядів генетичної мінливості. Цей закон доводить, що генетичні варіації, близькі один до одного, ідентичні.
Однією з новинок в науці було те, що в 1927 р. Російські вчені Г. А. Надсон і Г. С. Філіппов довели, що радіоактивні промені можуть мутувати в нижніх грибних грибах.
Важливими в розвитку теорії генів були експериментальні та теоретичні роботи російських біологів А. С. Серебровського та Н. П. Дубініна. Те ж саме стосується і російського генетика С. С. Четверікова, який заснував популяційну генетику і еволюційну генетику.
Історія генетики поділяється на три етапи. Перші два з них охоплюють період з 1865 по 1953 рік, класичну генетичну епоху. Третій етап в історії генетики - починаючи з 1953 року. Вона включає такі методи дослідження, як хімія, фізика, математика, кібернетика і електронний мікроскоп, рентгеноструктурний аналіз тощо. основа молекулярної генетики в результаті її застосування.
У 1944 році американський мікробіолог і генетик О. Еррі довів, що матеріальною основою спадковості була ДНК. У 1953 році американський біохімік і генетик Дж. Уотсон і англійський біофізик Ф. Крих розробили молекулярну структуру молекули ДНК.
Розвиток сучасної генетики характеризується тим, що дослідження на всіх галузях теорії спадковості і волатильності проводяться на молекулярному рівні. Наприклад, загальнодоступним є вивчення генетичного матеріалу поза організму, гібридизація тіла, генетичний матеріал (рекомбінація), відновлення гена, репарація, синтез біополімерів і генна інженерія.
Внесок казахстанських науковців у розвиток генетики та селекції є унікальним. Тривала гібридизація, мутагенез, поліплоїдія, гетерозис та ін. Генетичні дослідження йдуть. Внаслідок міжвидової та міжгібридної гібридизації зернових та технічних культур, К. Минбаєв, А. Габбасов, Г. Біяшев, Н. Л. Удольська та інші отримали високопродуктивні гібриди та сорти пшениці, ячменю, гірських порід, кукурудзи та цукрових буряків. Він має великі заслуги. Значний внесок у розвиток генетики мікроорганізмів внесли М.Шигаєва і Н.А.Ахматулліна.
Н. С. Бутерін, А. Е. Езенхолов, А. Я. Джандеркин отримали архар-меринову породу овець віддаленими гібридами. Ермеков М.А., Е.Єламанов, В.А. Бальмонт та ін. Казахська біла голова, корова Алатау і костанайська коня розведення благородних насіння.
Вперше в Казахстані М.А. Атихожин пройшов безліч досліджень у галузі молекулярної біології та генної інженерії, додані значні інновації в науці.
В останні роки в нашій країні проводяться науково-дослідні роботи з найважливіших галузей генетики: молекулярної генетики, екологічної генетики та радіаційної генетики.

Повна версія матеріалу може бути завантажена за лічені секунди!