Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Дельта Меконгу

3 червня 2014 р 7:46 Хошимін - В'єтнам Жовтень 2013

В останній день нашого перебування в Хошиміні ми вирушили на екскурсію в дельту річки Меконг. На етапі підготовки до поїздки мені зустрічалося багато звітів подібних екскурсій, тому я приблизно уявляв, що належить побачити. Поїздку в дельту пропонують практично всі турагентства Хошиміну, крім одноденної можна відправитися в дельту Меконгу на 2 і навіть на 3 дні. Ми не купували екскурсію в турагентстві, наш знайомий в'єтнамський гід люб'язно погодився взяти нас разом з групою російських туристів, які прилетіли в Хошимін з Начанга на два дні. В останній день нашого перебування в Хошиміні ми вирушили на екскурсію в дельту річки Меконг

Екскурсія починається в самому розкрученому, з туристичної точки зору, місті дельти Мітхо. Добралися до нього на комфортному автобусі з Хошиміну приблизно за 1,5 години. Нас привезли на річковий вокзал міста, тут є докладна туристична карта цікавих місць дельти в околицях Мітхо. У будь-який з цих місць тут же можна придбати окремий тур.

На пристані нас чекав ось такий прогулянковий кораблик.

На цьому човні ми вирушили в одну з численних сіл дельти Меконгу.

Річковий вокзал міста Мітхо (вид з річки).

Найпоширеніший вид річкових суден, які ми спостерігали - туристичні прогулянкові човни. За останнє десятиліття в'єтнамці серйозно підтягли туристичну галузь, втім, в цьому я бачу тільки плюси.

Хвилин через 15 ми причалили в першій невеликому селі. Тут нам показали технологію виготовлення кокосових цукерок.

Протягом 3-х годин варять кокосовий сироп.

Утворену в'язку масу розкочують, розрізають на маленькі брикети і загортають в тонку рисовий папір (їстівну).

Само собою тут же пропонують придбати готову продукцію. Коштують цукерки недорого, досить смачні, ми придбали кілька упаковок в якості сувенірів, домашнім всім сподобалося.

Так само крім цукерок продавали всяку всячину: кокосове мило, різні вироби з шкаралупи кокосових горіхів, ремені і гаманці з крокодилячої шкіри і багато іншого. Ціни нижче, ніж в Хошиміні, торг доречний. В якості сувенірів придбали кілька пляшечок зміїної настоянки.

На фабриці з виробництва цукерок ми провели в цілому хвилин сорок. Далі нас знову посадили в човен, і ми попливли в інше село.

Види дуже мальовничі.

Береги буйствують тропічної рослинністю.

Хвилин через десять наш човен згорнула в один з численних каналів.

Ці канали будувалися століттями, кількома поколіннями місцевих жителів, і до цього дня служать в якості розгалуженою дорожньої мережі. Прогулянка по цим мальовничим каналам залишило найяскравіші враження від екскурсії по дельті.

Через п'ять хвилин ми причалили в іншому селі, тут ми оглянули місцеву пасіку.

Потім нас напоїли чаєм з медом під музику і пісні місцевих служителів культпросвіти. Тут же пропонують придбати продукти бджільництва: мед, пергу і маточне молочко.

Далі гід повів нас на екскурсію по селу. Оглянули типовий сільський будинок, в нашому розумінні скоріше нагадує хороший сарайчик.

Гід сказав, що якщо сім'я має телевізор, то вважається багатою за сільськими мірками. Так само зауважив, що кілька років водить туристів по цьому маршруту і ні разу не бачив що б телевізор працював, припустивши, що він стоїть просто для краси. ну і для статусу господаря.

Навколо будиночків розбиті сади з тропічними деревами.

Плід хлібного дерева.

Кокос.

Квітка банана.

Води Меконгу несуть родючий мул, завдяки якому землі дельти здатні забезпечити харчуванням, які проживають тут 5 мільйонів чоловік. До речі за рахунок відкладається мулу дельта щорічно збільшується на 75 метрів, збільшуючи, таким чином, найбільшу і цінну продовольчу житницю В'єтнаму.

Далі нас посадили на невеликі Ізвозкі, запряжені ослами, і ми поїхали по селу до маленької пристані, де нас чекали вузькі човни каное.

На цих човнах ми пливли по ще більш вузьких каналах хвилин п'ять до нашої великої човна.

Далі ми попливли назад в Мітхо, по дорозі відвідавши ще одне село, в якій ми пообідали, прогулялися і відпочили, хоча зовсім не стомилися.

Висновок: екскурсія на якій ми побували підходить в першу чергу для ледачих туристів, які в першу чергу приїхали до В'єтнаму для того, що б позасмагати на пляжі, а для зразкового ознайомлення з цією країною і 2-х днів цілком достатньо. Дельта Меконгу дуже цікавий, великий і різноманітний об'єкт для подорожі. Для більш повного занурення потрібно купувати двох або триденний тур або ще краще приїжджати сюди самостійно. Цікаві об'єкти є як в самих містах дельти Мітхо і Кантхо так і в річкових каналах, стеж яких численні села, а так само плавучі ринки. Що стосується особисто нас, то чітке розуміння про те, як подорожувати по В'єтнаму в цілому і дельті зокрема у нас склалося. Ця країна нам дуже сподобалася і є велике бажання повернутися і продовжити дослідження численних цікавих місць.

Це був останній розповідь про наш десятиденний подорожі по півдню В'єтнаму, який проходив в жовтні 2013 року. Вдячний всім за увагу до моїх матеріалів, щиро сподіваюся на те, що вони викличуть інтерес і натхнення для відвідування описаних місць і відкриття нових.