Нова планета або позаземне життя ?: NASA анонсувало "відкриття" за межами Сонячної системи (відео) | УНІАН

1. Нова планета або позаземне життя ?: NASA анонсувало "відкриття" за межами Сонячної системи (відео)...
  2. Нова планета або позаземне життя ?: NASA анонсувало "відкриття" за межами Сонячної системи (відео)

Про це повідомляє прес-служба відомства.

Трансляція вестиметься на сайті агентства і на телеканалі Nasa TV , Початок - 20:00 за київським часом.

Тема виступу, зазначена в прес-релізі, - "Відкриття за межами нашої Сонячної системи".

Читайте також Космічний телескоп Kepler підтвердив відкриття чотирьох землеподобних екзопланет

В анонсі йдеться, що будуть представлені нові дані про планети, які обертаються навколо зірок, крім нашого Сонця, відомих як екзопланети.

Оголошення уже схвилювало вчене співтовариство і ЗМІ.

За найоптимістичнішими припущеннями, аерокосмічне агентство може оголосити про те, що за межами Сонячної системи була знайдена якась планета, де теоретично можливе життя.

Екзопланета - планета, яка обертається навколо зірки, яка не є Сонцем. Довгий час завдання виявлення планет біля інших зірок була нерозв'язною, так як планети надзвичайно малі і тьмяні у порівнянні з зірками, а самі зірки знаходяться далеко від Сонця (найближча - на відстані 4,24 світлових року). Перші екзопланети були виявлені в кінці 1980-х років.

На 16 січня 2017 року достовірно підтверджено існування 3563 екзопланети в 2674 планетних системах, з яких в 601 є більше однієї планети.

Переважна більшість відкритих екзопланет виявлено з використанням різних непрямих методик детектування, а не візуального спостереження. Більшість відомих екзопланет - газові гіганти і більше схожі на Юпітер, ніж на Землю.

Раніше повідомлялося, що вчені виявили найближчу до Сонячній системі придатну для життя планету .

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl + Enter

Нова планета або позаземне життя ?