Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Відпочинок з дітьми: на Чорне море - на машині. Частина II. База відпочинку 'Галатея'. Відпочинок на Чорноморському узбережжі Росії - в 2019 році

1. Бухта Інал, відгук
  2. Бухта Інал, база відпочинку «Галатея»
  3. Бухта Інал: ціни, пляж, погода

зміст:

Продовжую наша розповідь про літній відпочинок 2016 . Як я вже писала, заздалегідь ми так і не вибрали, де ж зупинимося на Чорноморському узбережжі, але список з декількох варіантів, які сподобалися, все ж був. З нього ми і почали.

Бухта Інал, відгук

Бухта Інал є змішаний ліс на горі, що оточує з трьох сторін берег моря. Ось в цьому лісі і розташовуються всілякі бази відпочинку, готелі і кемпінги. Більшість з них родом з СРСР, і це не просто слова. Велика частина баз відпочинку в Іналь складається з будинків і будиночків, дерев'яних або щитових. Ціна залежить від розташування зручностей (в будиночку або на вулиці), наявності кондиціонера, окремій або загальній кухні, віддаленості від моря.

До речі кажучи, прямо на пляжі ви зможете відпочивати тільки в кемпінгах, тут немає готелів на узбережжі, тобто відстань до моря - мінімум 200 м. Є в бухті, звичайно, і нові готелі, що називається, з євроремонтом і всіма зручностями і розвагами (в тому числі басейном, лазнею та сауною). Кожен зможе знайти житло за своїми вимогам і гаманцю.

Бухта Інал - сезонний курорт. Кажуть, тут взагалі немає місцевих жителів, а після закінчення сезону відпусток бухта «засинає» до наступного року.

Свою базу на 10 днів відпустки в результаті ми вибрали випадково. На центральній площі побачили пункт розміщення відпочиваючих (написано: розміщення від 350 рублів з людини) - невеликий «прилавок з дахом від сонця» (ось вже вибачте за таке словосполучення, не знаю, як назвати), за ним сидить дівчина. Коротенько дізнавшись, що приблизно ми хочемо, запропонувала варіант.

Тут же під'їхала пасажирська «Газель», і водій погодився нас відвезти подивитися. По дорозі (хвилини 3, не більше) він пояснив, що база знаходиться на деякому віддаленні від моря, але зате він всіх бажаючих возить туди і назад (за часом, звичайно: о 9.30 вранці, назад о 12.30, ввечері в 16.30, назад в 19.00 і 19.30).

Наша половина будинку

До змісту

Бухта Інал, база відпочинку «Галатея»

Після деяких роздумів ми залишилися. Це база відпочинку «Галатея». За 2700 руб. на добу за трьох (молодша не береться до уваги) ми отримали половину будинку на дві сім'ї - у нас і у них вхід з різних сторін. Велика тільки наша веранда, простора кімната з двоспальним ліжком і розкладним диваном-кріслом, окрема своя кухня-їдальня, зручності в будинку, а також безкоштовна стоянка для нашої машини.

А ще ми отримали тишу і спокій на весь час перебування, ліс навколо, мангал і можливість в будь-який час посмажити шашлик, обгороджену територію - діти спокійно могли вийти з дому і погуляти. Ще ми брали з собою гамак, благо вибір дерев, між якими можна його повісити - величезний.

А вночі біля будинку бігав єнот, в темряві ми кілька разів бачили його світяться очі. Виявляється, єноти вміють видавати звуки, дуже схожі на хрюкання поросят. Господарі радили не залишати свою їжу на веранді, якщо не хочемо залишитися без неї, і наливати молоко в тарілку для нічного гостя.

Відмінною особливістю Інала є «температурна». Якщо температура повітря на море 30-35 градусів, то в лісі, зокрема, у нас на базі - не вище 25. Кондиціонер включали пару раз, не більше, так як він не був потрібен.

Окремо хочу відзначити місцевих комарів, як не дивно це звучить. Маленькі, худі, дуже рідко трапляються на очі, культурні - літають тихо, не пищать, спати не заважають. Тільки на ранок іноді у донечки з'являлися сліди від укусів: мабуть, вона найсмачніша з нас, і вибирали тільки її. Так що засіб від комарів обов'язково беріть з собою.

Їжу готували ми самі, харчуватися в кафешках не припускали. Ціни в магазинах - московські і вище, навіть на фрукти.

Ось такі величезні чебуреки продають недалеко від пляжу, смачні і ситні, з сиром і м'ясом, по 100 руб

Бухта Інал: ціни, пляж, погода

Наявність машини не утруднювало нас в переміщенні і в часі. Перші два дні їздили на пляж самі, стоянка машини - 200 рублів на весь день. Потім їздили на тій самій маршрутці, благо час приїзду-від'їзду вибрано оптимально. Ще варіант - він виявився найзручнішим для нас: спускалися до моря пішки, займало це близько 10-12 хвилин неспішним кроком по тінистій дорозі вниз (деякі ділянки - дуже різко вниз), а назад поверталися на нашому маршрутному таксі.

Пляж в бухті Инал - гальковий або дрібна галька. Найзручніший вхід в море - місцями зовсім маленькі камінчики або дуже великий пісок - саме там, куди приводить спуск пішки від нашої бази. Інший орієнтир: від вулиці, де розташовані бази відпочинку «Нафтовик», «Золоте руно», вілла «Алла», потрібно дійти до моря, а потім метрів 300 вліво.

Нам дуже пощастило з погодою: за 10 днів перебування в бухті тільки один раз пройшов вночі дощик і один раз пропливла днем ​​хмаринка, так і не сказавши ні краплі, тому весь відпустку ми насолоджувалися сонцем. А яке там гарне море! Воно незвичайного бирюзово-блакитного кольору, дуже тепле і абсолютно прозоре. Правда, тим, хто не дуже любить ходити по камінцях, краще заздалегідь придбати відповідне взуття.

Вітряна погода була рідкісна, це - через особливої ​​прихильності бухти, на всьому протязі, а це близько 5 км, її захищають з берега гори з лісом. Прибережна смуга широка, від 5 до 60 метрів, тому місця вистачає всім відпочиваючим. На пляжі і в морі дуже вільно, можна і позасмагати, і в пионербол і волейбол пограти.

Набір розваг стандартний: водні гірки (200 руб. - час не обмежений для дітей, для дорослих 150 руб. - 5 разів); банан, катери, кілька разів бачили «літаючих» людей (не знаю, як правильно називається, коли надягають спеціальний балон, і людина під тиском піднімається вгору над водою). Фото більше розраховано на дітей - з павичем, крокодилом, пітоном, верблюдом. Також пропонують морські прогулянки і риболовлі, екскурсії на дольмени, водоспади, лісові прогулянки.

Прибирають на пляжі я не бачила, як і особливого сміття. Сміттєві баки стоять на пляжі для всіх бажаючих ними скористатися, та й курці відходили подалі від відпочиваючих, хоча спеціальних місць для куріння не бачила. Є криті навіси з лежаками. Вартість 200 руб. за два лежака на 4 години до 13.00 і стільки ж - на 4 години після 13.00. Користування своїми парасолями, наметами і тентами - безкоштовно.

Далі буде...

Коментувати можут "Відпочинок з дітьми: на Чорне море - на машині. Частина II. База відпочинку" Галатея ""