«Великий брат» Землі знайдений

Kepler-452b - на 83% пхожая на Землю екзопланета, від пізнання якої нас відділяють 14 століть Kepler-452b - на 83% пхожая на Землю екзопланета, від пізнання якої нас відділяють 14 століть   Планети Земля (зліва) і Kepler-452b

Планети Земля (зліва) і Kepler-452b. Фото: NASA / Reuters

Нам буде куди переселитися. Людство виявило Землю 2.0. І там рік довше.

Американський орбітальний телескоп Kepler виявив схожу на Землю планету в околицях зірки, подібної до Сонця, йдеться в повідомленні на сайті аерокосмічного агентства США ( NASA ).

Вчені відзначають, що планета обертається навколо своєї зірки в так званій зоні життя, тобто там, де температурні і інші умови дозволяють припустити існування живих організмів.

Планета, отримала назву Kepler-452b. Вона знаходиться на відстані 1 400 світлового років від Землі в сузір'ї Лебедя. Щоб дістатися туди, потрібно летіти 14 століть, причому зі швидкістю світла. Таких кораблів ще не винайшли.

Нова Земля на 60% більша за нашу планету. Її маса і склад поки невідомі. Передбачається, що на новій Землі може бути подібна до нашої атмосфера і вода. Рік на цій планеті триває 385 днів, а її орбіта на 5% довше земної.

Відкрита планета знаходиться на 5% далі від своєї зірки Kepler-452, ніж Земля від Сонця. Зірка навколо якої обертається нова планета, за розрахунками вчених, старше Сонця на 1,5 млрд років. Фахівці оцінили її вік в 6 млрд років. Вона має ту ж температуру, що і Сонце, проте на 20% яскравіше його і на 10% більше в діаметрі.

Всього вченими виявлено понад тисячу схожих планет. Для кожної з них було визначено якийсь «індекс подібності Землі». За оцінкою Університету Пуерто-Ріко, у Kepler-452b він дорівнює 83%!

Як стверджують в NASA, відкриття нової екзопланети, «робить нас на крок ближче до виявлення« Землі 2.0 ». Однак російський астроном Дмитро Кононов поки сумнівається в можливості існування там життя.

Космічний телескоп Kepler, запущений NASA в березні 2009 року, до теперішнього часу відкрив понад три тисячі кандидатів в екзопланети - так називають далекі планети, що не входять в Сонячну систему.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

Ru в ваші джерела новин?