Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Мій відпустку в грудні на поромі «Принцеса Анастасія»!

Ще раз здрастуйте! У цьому пості я розповім Вам про своє недавнє подорожі на поромі «Принцеса Анастасія» компанії St. Peter Line. Влітку я вже їздила на іншому їх поромі і ось в грудні у мене видався п'ят днів, довго думати не довелося. Спробую розповісти про все також структуровано, як Впрошлом раз. Дати подорожі: 8-12 грудня. Ще раз здрастуйте

Купівля туру.

Цього разу я знову покликала сестру і вона не відмовилася. Купили круїз ми також в самій компанії, але якщо минулого разу ми робили це безпосередньо в одному з офісів, то в цей раз вирішили не витрачати час і забронювали його онлайн на сайті компанії. І купили ми його 30 листопада, т. К. В ті дні була якась розпродаж у них хороша (нам щастить).

На сайті, звичайно, не відразу все зрозуміло і знайоме, але витратили на знайомство з інструкцією хвилин 7 і забронювали без проблем.

На цей раз взяли вже каюту з вікном - клас А. І так вийшло, що ми на двох забронювали каюту 4-х місцеву, але все добре, нікого не підселювали, т. К. У нас був круїз. З харчування ми на цей раз взяли тільки вечері на двох на шведському столі, т. К. Подумали, що снідати будемо в містах вже. Такий варіант себе оправадал, але не на всі 100, на жаль. У Стокгольмі, наприклад, ми знайшли не дуже дешеве кафе, краще б вже на поромі снідали, ну да ладно, це теж досвід :)

Відправлення.

Ми відправлялися в ВС і в цей раз в грудні, вже не було таких черг і обурення пасажирів, як влітку. Тому посадка пройшла гладко і досить швидко.

Правила про те, що на борт не можна проносити електроприлади залишилися такими ж, що і логічно. Також по ідеї не можна проносити і продукти харчування, але скажу вам чесно, ми пронесли небагато: вода (її до речі можна), бутерброди, печиво, шоколад.

Ми трохи переживали через погоду, але з нашим рейсом все обійшлося, пішли і прийшли вчасно. А ось рейс, який вирушав після нас був затриманий у зв'язку з погодою, мнс закрили дамбу і парою пішов тільки через день. Але як мені здається з цієї пригоди можна було винести багато плюсів, як і завжди)

Пором.

Не знаю як вам, а мені відпочинок на поромі подобається. Я, звичайно, не так в цій справі досвідчена, але для свого рівня «прокачаний» вважаю це відмінний варіант для короткочасних подорожей, хоча за іншими морях і з великою кількістю країн я б теж напевно вирушила.

Розваг на поромі Принцеса Анастасія теж багато, як і на іншому їх поромі. І танцюють, і співають, і сауна, і конотеатр, і масажі, і спортзал ... і відкрита палуба!

Що стосується харчування на шведському столі, то тут обидва порома в принципі схожі - багато морепродуктів і м'ясних нарізок, салатики і т. Д. Вегістаріанцам напевно складніше, але все одно подзьобати є що. Про сніданок нічого не скажу, т. К. Ми його на поромі не брали.

Цього разу ходили ще в піцерію, відмінна там піца, не суха і багато начинки. Звичайно, ми побули в предзимней, можна сказати, Європі, в етов ремя ще не так багато святкових прикрас на вулицях, але вже є, що радує.

Гельсінкі.

У Гельсінкі ми вже були не раз, мабуть, кожен другий житель СЗ регіону може сказати те ж саме. Найближча закордон до нас. Минулого разу ми брали екскурсію ще, в цей раз ми природно вже не брали нічого, просто самі з'їздили до центру, погуляли трохи, посиділи в кафе і пішли назад на паром. Це був «проміжний! місто в цьому круїзі для нас. Добре, що пором стоїть там не так багато, як в інших містах. На Сенатській площі напередодні заробила вже ярмарок, що додало новизну.

Стокгольм.

А ось це, мабуть, вже саме та мета, заради якої варто їхати на поромі. Стокгольм - це не ті близькі до нас країни Європи, де багато російських туристів і половина жителів розуміють нашу мову, тут вже по-іншому. Вулиці, будинки, люди, все якось по-іншому навіть сприймається.

На головній площі теж вже працював ярмарок різдвяна, це було чарівно. Обов'язково побувайте в Європі в це передсвятковий час, враження тільки найприємніші. Трохи морозно, але барвисто. Екскурсії ми теж не брали, ходили всюди самі, як досвідчені туристи: D

Старе місто там сам по собі прекрасний. У музеї ми не ходили і не їздили, просто гуляли, їли, дійшли до одного ТЦ (Gallerian) і зайшли до кафедрального собору Storkyrkan. Відмінно првоелі час. Звичайно, ми могли встигнути ще більше, але вирішили не поспішати. Відвідували відоме кафе Olgas і залишилися задоволені, це знайома нам кухня і шведська в тому числі.

Чудове місто, обов'язковий для відвідування коли-небудь в житті точно!

Таллінн.

День в цьому місті також дозволяє зробити і подивитися дуже багато. Ярмарок у Ратуші, Старе місто, Вишгород, смачна їжа, вечірній Таллінн. Для мене це взагалі місто якоїсь маленької казки. Особливо це видно по красивим акуратним будиночків Старого міста.

Їх кафе відзначаю ресторан Peppersack, атмосферний і доступний за цінами.

Знову ж ексккурсіі ми не брали, хотіли все вивчити самостійно, але все конечно не получілсоь плсмотреть. І це хороший привід, щоб повторити Путешесвіє коли-небудь.

Резюме.

Подорож наше вийшло дуже хорошим, одночасно пізнавальним і релксірующім. Ми добре провели час у всіх містах, особливо в Стокгольмі та Талліні (але в Стокгольмі було все-таки трохи прохолодно). Пором нас знову порадував (на цей раз навіть без черг). Тому так, я можу його радити мандрівникам, у яких 4-5 днів для відпочинку і бажання охопити якомога більше цікавого!