Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Наше авто подорож в Гомель з дітьми

16 червня 2015 р 19:35 Гомель - Білорусь Червень 2015

Наша поїздка в Гомель була досить короткою, всього 4 дні (короткої, принаймні за відпускними рамкам - адже більшого відпочинку в цьому році нам не світить). Запланована саме в тому напрямку вона була через гостре і давно назрілого мого бажання розвіятися, поїхати геть з Брянська ... І, звичайно ж, за критерієм близькості до будинку (близько 250 км), а відповідно - дешевизни (криза, чи знаєте). Вивчати віддалені ділянки Брянщини не дуже хотілося (хоча вони, безумовно, багаті мальовничою природою), а ось перетнути кордон, хай навіть зовсім трішки - це вже щось значить. До того ж, я ніколи не була в Гомелі (на відміну від чоловіка), але чула про нього багато позитивних відгуків, зокрема про парк і загальної чистоти міста. Ну і, на довершення до всього, в Гомелі живе родина дівчини, з якою я віртуально дружу на baby-блозі досить давно. Ось всі ці фактори злилися в одне ціле і привели-таки нас в республіку Білорусь з 11 по 15 червня 2015 року. Наша поїздка в Гомель була досить короткою, всього 4 дні (короткої, принаймні за відпускними рамкам - адже більшого відпочинку в цьому році нам не світить)

Попередньо нам з чоловіком довелося чимало попотіти над проміжним хоча б завершенням справ по роботі, залишених в Брянську. Від'їзду я чекала вже як ковтка води в жаркій пустелі. Таким задоволенням було складати список речей (адже в подорож з дітьми, нехай навіть і короткому, необхідно все врахувати), пакувати валізи, готувати музику для поїздки і їжу для пікніка «на узбіччі» ... Як і всі люди, я люблю свій будинок ... Але немає для мене по життю настрою краще, ніж чемоданний, і немає почуття солодше, ніж розуміння, що я перебуваю далеко від дому ... У відпустці ти завжди забуваєш про щоденні побутових турботах, менше лінуєшся, більше мандруєш, більш смачно (�� часто?) їж і не жмёшься за кожну витрачену копійку ... А між тим, життя жителів міста Гомель не змінювалася з нашим приїздом, для них вона залишилася, мабуть, такою ж буденною, як і завжди, але наш туристичний мікромірок ненадовго поселився в цьому макросвіті, а ми, звичайно, відчули себе в ньому щасливішим, ніж були до цього.

Отже, закінчую своє ліричний вступ і переступаю до конкретного опису нашої поїздки. Можливо, воно буде для кого-то трохи інформативно і тому корисно.

Вранці 11 червня, одягнувшись зовсім по-літньому, ми заскочили в свою блискучу, щойно вимите Лариску (лада Ларгус * пятиместная, яку ми любимо вже три місяці), без проблем помістивши в неї все, що було необхідно нашій родині. Також вперше ми скористалися навігатором. Ця чудова «жінка» дуже допомогла нам у шляху, особливо в Гомелі, хоча і не раз натурально марила ... Незамінна штука (нікому Америку не відкрию, звичайно)). Також, забіжу вперед, сказавши, що без планшета з улюбленими мультиками нашого годовасіка поїздка теж була б сильно обтяжена ... Так як Лука на місці не бажає тихо сидіти більше хвилини (я маю на увазі якщо машина не їде або ми знаходимося в кафе і т. п.). По дорозі туди до мультиків вдалися лише раз, вже на під'їзді до Гомеля (тут-то терпіння дитини і лопнуло)), в іншому дорога пройшла благополучно і спокійно. Майже відразу Лука пішов в перший сон і проспав 2 години, до першого привалу (вже на в'їзді в Новозибківський район). Там ми гарненько перекусили і насолодилися красою навколо (якщо не брати до уваги оводів, які настирливо атакували). Ближче до кордону з Білоруссю пішла низка будівель, де можна придбати (за 700-750 руб.) Двотижневу грінкарту (автостраховку на перебування на території іншої країни). Багато захоплюються білоруськими дорогами. Справедливості заради скажу, що траса була прекрасною в общем-то від самого Брянська. Та й сам Брянськ по чистоті не так сильно Гомелю поступається (як, втім, і мало архітектурою відрізняється). Я жодного разу не їздила по Почепський район (тільки в напрямку Трубчевска - уздовж і поперек), місця для мене все було новими і просто сліпуче прекрасними ... Дерева різні такі, люпин квітучий всюди ... Назад я їхала, звичайно, вже більш спокійною і менш захопленої (і це зрозуміло), але все ж цей шлях - просто казка ... Дуже шкода, що попереду у нас знову квартирне проживання з рідкісними виїздами за місто ...

Отже, в Гомель ми прибули через 5 годин. Деякі могли б і за 3, але ми спочатку (приймаючи на увазі зупинки і свій маленький автостаж) орієнтувалися взагалі на 6 годин. По-перше, швидкості дотримувалися невеликий, ну, а на території Білорусі - і поготів ... На кордоні нас не зупиняли, хоч ми і дивилися по-сирітськи зазивающе в віконця. Перед в'їздом до міста пройшов дощик.

Дуже міцно засів в пам'яті банер з символічним малюнком при в'їзді в місто - «Якщо кидаєте сміття на вулиці, не забудьте хрюкнуть». Тут же розумієш, що ти в Білорусії! ... До дорогах міста чоловік звик не відразу (до всяких там багаторівневим круговим з'їздів посеред шляху і т. П.), Але, знову ж таки, навігатор допомагав. На Привокзальній площі ми поміняли рублі, а в офісі контори, яка здала нам квартиру на 4 доби, отримали ключі і вирушили заселятися. Було дуже жарко ... Житло наше перебувало в центрі, недалеко від Гомельського парку, центрального ринку і площі Леніна (на вул. Інтернаціональній). Трохи далі була вулиця Радянська - найкрасивіша в місті, там багато стародавніх архітектурних будівель, магазинів і кафе ... Взагалі, купивши карту Гомеля трохи пізніше, ми зрозуміли, що майже всі назви вулиць збігаються з Брянського ...

Наша однокімнатна квартира обійшлася нам в 1300 руб. на добу, з умовою її знаходження в центрі і загальної комфортабельності (хоча, звичайно, євроремонт там на ділі вже порядком подистрепался). У нас було все, що потрібно: кухня з холодильником, СВЧ, посудом, електроплитою ...; суміщений санвузол з душовою кабіною, пральною машиною (не включали), феном та рушниками; вітальня з двомісним ліжком та розкладним диваном, більшою килим, телевізор ... Ну і досить меблів для розміщення речей (шафа, комоди ...). Єдине, що мене засмутило - і на дивані, і на ліжку (випробували з малюком і те, і інше) жахливо незручні матраци, з ранку у мене завжди боліла спина ... і шия (так як подушки теж неахтец). А ще у нас в залі в першу ж ніч стали блимати лампочки, довелося їх викриття тимчасово. Може бути, справа в тому, що номер нашої квартири 13?))) Хоча я в таку нісенітницю не вірю. Ах, так, жили ми на 3 поверсі, вантажний ліфт завжди справно працював (ми ж постійно з коляскою). Wi-fi безкоштовний теж був бездоганний.

Не хотілося весь перший день (точніше, вечір, що залишився) з дороги валятися, тому ми вирушили на прогулянку в центр. До того ж, зголодніли. Помилкою нашої було «поїхати пішки», т. К. Без карти (нехай і з навігатором) ми потопали в протилежному від потрібного нам напрямку і в підсумку ... пройшли мало не все місто, а того ж парку Гомельського так і не побачили. Вечеря в народному ресторані «Бацьки» на вулиці Радянській, звичайно, надав нам сил і енергії, але можливо саме це і зіграло з нами злий жарт, адже ми поперлися (вибачте) світ за очі ... Ноги ледь не відсохли. Все ж по шляху ми зустріли-таки Гомельський цирк з фонтаном, всякі скульптури і т. П.

Тільки католицький костел зміг зупинити нас і штовхнути в бік тролейбуса, щоб повернутися додому. Лука в квартирі освоївся, розговорився, розбігався, розкидав по килиму своїх іграшкових звірів ... Матвій теж був вражений подорожжю і новим житлом, і до останнього відмовлявся їхати.

У другий день ми вирушили в Гомельський парк і відвідали декілька атракціонів. Ми з Матвієм прокотилися на «Вальсі», він був в шоці ...))) Колесо огляду (яке я так передчувала) не дуже вразило, крім того, що кабінки криті і в них здається безпечно з дітьми (не те що в Брянську!) . Однак саме колесо невисока і видів мальовничих з нього не має ніяких прав, навіть річку особливо не видно, а тільки звичайні міські будівлі (ось тут Брянськ виграє)). Співробітники парку привітні і ввічливі, в касі дякують якщо дав гроші без здачі і так далі (тут же встає аналогія з будинком, навіть уявити такий ввічливості, на жаль, не можу). Після обіду відбулася «зустріч двох республік» - до нас в гості приїхали друзі з Гомеля (яких я згадувала), Ірина з чоловіком і двома дітьми (приблизні ровесники з нашими). Поїли домашню піцу і поспілкувалися, обмінялися подарунками, а також домовилися про зустріч на наступний день для спільної прогулянки по парку, з подальшим катанням на кораблику по річці Сож. Увечері ми хотіли було побездельничать, але совість не дала і ми зробили ще один ривок - поїхали погуляти в парк Фестивальний. Там знаходиться Курган Слави і чудова алея закоханих, з безліччю любовної атрибутики і скульптур ... Дивний ставок з качками, лавки найрізноманітніших тематичних виконань. А який ліс! А яке повітря! ... Було вже близько 8 вечора, сонце заходило. Нам шалено сподобалося.

На третій день з ранку ми зібралися і вирушили на пляж річки Сож. Щоб до нього пройти через Гомельський парк, необхідно перейти по мосту через річку. На пляжі передбачені туалети, кабінки для переодягання, є багато дають тінь дерев і сіткове огородження для діток ... Тільки дно погане, все в мулі, битих мушлях і інших нерівностях. Потрібно відразу плисти, інакше Поколіть ноги. У дитячій заплави Лучик помочив попку, решту часу сидів на пісочку, а потім ліг спати в колясці.

Далі ми попрямували обідати в «Бацькi», а звідти, привівши себе в порядок, з друзями гуляти в Гомельський парк. Попутно трохи їх пофотографувати. Нарешті зустріли ручну білочку.

Побули всередині Зимового саду, там чудово (тільки дуже душно, довго з дітьми не пробудеш). Побували всередині музею в будівлі палацу Румянцевих-Паскевичей. На тому етапі необхідно було залишити внизу коляску, а Лука захотів спати і почав скандалити - тут нас натурально врятував вперше пригодившийся в Гомелі ерго-рюкзак (на щастя, я додумалась його покласти з собою). Так малюк проспав на татові всю культурно-музейну частину. На набережній є великий монумент «мужика в човні з веслом і риссю», у вигляді фонтану (вибачте заради Бога, в метушні не усвідомила, що це за мужик). Матвій там промочив штани до коліна, в результаті фотосесії))) Лебеді плавають в ставку, набережна чистенька, красива. Безліч доріжок тінистих, крамничок ... Величезні території ... Я просто захоплююся і заздрю ​​людям, які живуть в місті ...

Вечір завершився 40-хвилинної прогулянкою на двопалубному катері «Брест» по річці Сож. Нічого особливого, але цілком живописно і романтично. Якби ще пропонували поїсти, взагалі було б супер (хто про що, а мати, що годує, як завжди, про своє))). До речі. У цьому місті немає солоного поп-корну. Немає взагалі?!! Тільки солодкий. Коли питаєш про солоний, люди дивляться на тебе округляючи очі, з подивом запитуючи «А що, буває солоний?»)))) От уже здавалося б, ми так близько, а такі бувають відмінності ... Коротше, залишилася я без солоного поп-корну .

Зате на наступний день ми купили на ринку хвалений сала і тарані, а також трохи фруктів і продуктів на вечерю ... Більше магазини в Гомелі ми не приваблювали, точніше, не увійшли до жодного, крім продуктового біля будинку ...

Також, останній день в місті повинен був стати нашим пляжним (будучи страшно жарким). Вдосталь наївшись фруктів, ми зібралися і поїхали в бік припливу Сожи - на річечку Іпуть, там нас зустрічали все ті ж друзі. І ось тут розвернувся бойовик. Машину ми поставили далеко від пляжу, на іншій стороні річки, за мостом (так як спуск був занадто крутим, ми б не виїхали назад). Тільки-но ми розклали свої пожитки, Матвій тільки встиг зануритися, а я помацати ногою воду і попрямувати у бік Луки, щоб його купати ... Як влупив незрозуміло звідки налетів дощ. Ну, ми несильно злякалися, вирішили сховатися під парасольками, за якими чоловік збігав в машину (вбрід, через річку). Друзі теж сховалися під один парасольку вчотирьох ... Початок гриміти, блискавка стала виблискувати, у мене сильно заболіла голова ... Лука спочатку довго терпів, я скільки могла берегла його від води ... А чоловік з Матвієм тим часом «грілися» в річці під дощем. Останній періодично вдавався і трясся, переводячи останні сухі рушники ... Я «затикала» малюка грудьми до пори до часу, потім дощ ніби став тихіше і ми на радощах повилазили до берега, а чоловік побіг підігнати машину на нашу сторону річки, до мосту. І тут дощ відновився з більшою силою ... Стало ще сильніше гриміти і блискати, я почала битися від холоду, так як мене вже всю замочило (як і Матвія). Коли від грому Лука став ридати, у мене почало зароджуватися якесь почуття, що нам прийшов кінець, а чоловік все не повертався, щоб нас рятувати (і що було з ним - взагалі незрозуміло) ... Коли стало остаточно ясно (через хвилин 40), що кінця дощу немає, а сидіти на половині квадратного метра з тими, хто плаче дітьми нереально більше ... я взяла Луку на руки, попутно продовжуючи волочити важкий парасольку (він у нас подвійний) і ми з дітьми рвонули шукати машину з чоловіком. Ніколи не забуду цей дощ стіною перед очима, які не бачать дороги, грім і блискавку, що виблискує прямо над нами, ридає малюка, босі ноги мої і Матвія, що плетуться невідомо куди по струмках ... І як я молилася «Господи, спаси і сохрани» ... а потім ми побачили, що біжить на зустріч тата, який нас підхопив і разом ми добігли до машини ... Де було сухо і тепло і Лука швидко заспокоївся планшетом ... Не знаю, що ми за дурні, що відразу не втекли в машину, а стали чекати, і що я за матір, що рвонула під відкритим дощем в грозу і блискавку з дітьми бігти Але це була така відчайдушна паніка, що я не здатна була мислити щось інше, і навіть до сих пір не можу. Слава Богу, що все обійшлося. Дуже шкода, що наш купальний сезон не цілком відбувся, зате трапився досвід, який ми точно ніколи не забудемо ...

Залишивши нас в машині, під все ще не припиняються дощем, чоловік побіг рятувати друзів. Потім ми повернулися в центр в восьмеро, начхавши на всі ПДР, тому що інакше було неможливо. До квартири йшли босоніж, хто в чому ...

Ось такі враження !!!

Залишок вечора ми провели релаксуючи і вечеряючи ... Слава Богу, ніхто не захворів після цієї стихії.

У день від'їзду ми прокинулися як зазвичай по будильнику на ім'я Лука. Зібрали речі, малюк поспав, а потім ми виселилися з квартири ... Пообідали на Радянській, потім ще трохи погуляли в парку, зайшли в собор святих Петра і Павла ... І відправилися в зворотний шлях. Лука знову заснув майже відразу і проспав до привалу, в Брянській області. Там на нас, як тільки ми встигли перекусити в люпині, знову напав дощ, який не припинявся вже до самого будинку.

... А там нас вже чекали свёкри з обіймами і смачною вечерею!

Ось таку подорож. Мені, звичайно, мало, хоч я і порядком наповнилася враженнями ... Просто немає відчуття, що відпочила як слід і готова далі «борознити» ... Але що вже поробиш. Поки так…

Гомель - душевний, тихий, чистий місто. Місцями простий (сущий Брянськ), місцями - колоритний збереженою давньою архітектурою, місцями - сущий радянський союз ... Ціни приблизно як в Брянську. Але я б в такому жити не відмовилася, якби мені запропонували)) Тільки будинок є будинок)

І душа моя прагне більшого розмаху, я це зрозуміла, мабуть, ще в перший день ... Настільки багато енергії я втрачаю в своїй по-хорошому неспокійного життя, що заповнювати її необхідно, мабуть, більш кардинально ... Так що, будемо прагнути. Підкорювати все більше географії ...!

Всім привіт!

? часто?
Може бути, справа в тому, що номер нашої квартири 13?