Наш ассоциированный член www.Bikinika.com.ua

Острів Хайнань, відгук: відпочинок з дітьми і день народження дочки. Аквапарк Атлантіс в Саньє

1. Острів Хайнань, відгук: відпочинок з дітьми і день народження дочки зміст: Відпустки я чекала в...
  2. Готель в бухті Дадунхай
  3. Дадунхай: екскурсії і де поїсти
  4. День народження в готелі і аквапарку "Атлантіс"
  5. Медицина на Хайнані
  6. Острів Хайнань, відгук: відпочинок з дітьми і день народження дочки
  7. Підготовка до поїздки на Хайнань
  8. Готель в бухті Дадунхай
  9. Дадунхай: екскурсії і де поїсти
  10. День народження в готелі і аквапарку "Атлантіс"
  11. Медицина на Хайнані
  12. Острів Хайнань, відгук: відпочинок з дітьми і день народження дочки
  13. Підготовка до поїздки на Хайнань
  14. Готель в бухті Дадунхай
  15. Дадунхай: екскурсії і де поїсти
  16. День народження в готелі і аквапарку "Атлантіс"
  17. Медицина на Хайнані

зміст:

Відпустки я чекала в червні. Вже тоді я знала, що полечу одна з двома гіперактивними дочками 5 і 9 років, і тому вирішила все спланувати заздалегідь. І як багато, я думала, що все піде за планом. А планувала я ледачий відпочинок в Туреччині, з парочкою екскурсій і повним релаксом.

І ось в травні я потрапляю на екстрену операцію і на два місяці втрачаю всіх своїх планів. Але, думаєте, мене це зупинило? Ні. Я почала прикидати, куди я можу рвонути з дочками в серпні, де у мене залишалося два тижні відпустки. У старшій якраз буде день народження - 10 років.

Ціни на Туреччину в серпні з Сибіру стали якимись нереальними, і я стала шукати більш бюджетний і цікавий варіант. Острів Хайнань в Китаї вабив своєю красою, безвізовим в'їздом (не більше 15 днів на острові) і приємними цінами на тури.

Підготовка до поїздки на Хайнань

В Азії ми не були жодного разу. Тому почалися мої пошуки з вивчення маси інформації: про кліматі, звичаї, грошових одиницях, екскурсіях і т.п. Прочитала дуже багато відгуків туристів і навіть спочатку списалася, а потім і здзвонилася з росіянам, які живуть на Хайнані більше 10 років. Приєдналася до російського чату на Хайнані, вступила в кілька груп. І до моменту відльоту мені здавалося, що я вже була в Китаї як мінімум пару раз.

Отже, перше у відпустці з дітьми - це, звичайно аптечка і сонцезахисні засоби. а для Китаю, як з'ясувалося, не завадить придбати дощовики на випадок негоди. Колись давно я купила зручний чемоданчик-аптечку для подорожей і тепер це незамінний помічник у всіх поїздках. Я завжди беру для себе і дітей: кошти від головного болю, нурофен, смекту, Ентерофурил, креон і т.п., кошти від алергії, від опіків, від укусів комах, перев'язувальні матеріали, краплі для носа і вух, від діареї, від заколисування, для горла і інші протизастудні. Отже, аптечка зібрана, засоби від засмаги і дощовики куплені.

Отже, аптечка зібрана, засоби від засмаги і дощовики куплені

Далі я планую сюрприз на день народження для своєї старшої дочки. У валізу ховаю повітряні кулі і подарунок, про який вона мріє. Через Букинг бронюю номер на добу (на день народження) в самому шикарному готелі на острові Атлантіс. Там є аквапарк і океанаріум, для проживаючих в готелі в необмежену за часом відвідування. В особистому листуванні з готелем вказую, що у дитини день народження і вони обіцяють їй торт. І ще один момент пам'ятна фотосессія- це я вирішила, знайшовши фотографа, яка в цей період відпочивала на острові і пропонувала свої послуги. Уф, підготовка до дня народження завершена!

Готель на Хайнані для проживання заброньовано раніше в іншій бухті острова Дадунхай, де вирує життя. Вибір припав на Four Season Ocean Courtyard Hotel 5 * на підставі відгуків на різних сайтах, рейтингу готелю за кілька останніх років. Адже все-таки я одна з двома дітьми, і мені потрібно, щоб було їх чим нагодувати, розважити.

Я почала планувати екскурсії. До слова сказати, екскурсії у гідів завжди дуже дорогі, тому в більшості випадків я сама все вивчаю. Чи не соромно попросити допомоги у бувалих, написавши на форумі або в особистому листуванні, і екскурсія буде більш корисною і потрібною! Виходячи з часу перебування на острові, побажань дітей, матеріальних можливостей, ми вирішили з'їздити на 2-3 екскурсії. На острові відмінний громадський транспорт і недороге таксі. Іноді добре так довго бути на лікарняному, щоб все так ретельно вивчити.

Готель в бухті Дадунхай

Добиратися до аеропорту нам 4 години, доїхали благополучно, рейс з Красноярська без затримок. Шість з половиною годин льоту - і ми на острові! Прилетіли вночі. Дорослим необхідно пройти процедуру зняття відбитків пальців. Комфортний автобус, роздали воду - і в дорогу.

На острові три бухти: Санья, Дадунхай і Ялунвань. Ми вибрали золоту середину. Ця бухта поєднує міське життя і пляжні розваги. Їхати до готелю близько години. Йшов дощ, але було дуже тепло. Добралися добре, по дорозі гід розповідала про місцеві звичаї і т.п.

Офіційна валюта в Китаї - юань. Їх ми купили в Росії, спасибі всім, хто дав таку пораду. Гіди продають дуже дорого, курс у місцевих получше, але купити в Росії виявилося найбільш вигідним.

Готель наш не на першій лінії, до моря і основних визначних пам'яток 10 хвилин ходьби. Але це дуже добре, дає можливість гуляти кожен день пішим кроком, насолоджуватися природою, красою і т.п. Територія красива, невелика і затишна, два басейни, можна назвати їх дитячими, так як глибина великого 145 см.

Цікава особливість, про яку я дізналася вперше: виявляється, китайці дуже погано плавають. Навіть при такій, здавалося б, дитячої глибині вони входять в воду в нарукавниках, рятувальних жилетах і т.п.

Нам не пощастило з погодою, так говорили багато туристів, які прилетіли разом з нами. Але для нас завжди головне - власний настрій. Ми прилетіли в нову країну, знайомитися з її звичаями, розважатися і відпочивати. Ми зарядили себе на відмінний відпочинок і тому ніяка погода нам не страшна. Тим більше, коли йшов дощ, було дуже тепло. Ми навіть ходили на море і купалися.

Море на острові Хайнань Південно-Китайське, воно, звичайно, неспокійний, великі, а часом і величезні хвилі. Але завдяки порадам, ми сіли в автобус і поїхали на нашу першу екскурсію на острів Піратів. У новій бухті на море була тиша й гладь, діти вдосталь наплавались.

Дадунхай: екскурсії і де поїсти

У готелях Хайнань майже всюди тільки сніданки. На обід і вечерю ми ходили в різні місця. Знайшли місцеву визначну пам'ятку - величезний магазин "Ананас". Треба віддати належне китайським будівельникам-умільцям: будинки-дерева, магазин у вигляді ананаса - це, звичайно, круто і дуже красиво!

"Ананас" - це рай для дітей. Там можна розважитися: атракціони, дитячий ігровий центр, паровозик, катає бажаючих (за плату). Безліч магазинів (дорого), відмінний супермаркет на 2-му поверсі, де і продукти, і речі, а на 4-му поверсі безліч кафе з доступними цінами. Ми вибрали для себе улюблене кафе і часто там обідали. Китайці завжди віддають з собою залишки їжі і часто роблять знижки.

На другу екскурсію ми поїхали в парк "Олень повернув голову". Вірніше, ми вирішили піти пішки, так як чули, що деякі туристи доходили так. Це була моя помилка. Погода в цей день була сонячна. Плюсом було те, що ми пройшли пішки багато кілометрів, стільки цікавого побачили по дорозі. Але діти дуже втомилися, а попереду була ще велика екскурсія в самому парку. І тому, коли проїжджав повз китаєць запропонував за 5 юанів нас підвезти, я була щаслива. Виявилося, ми не дійшли зовсім небагато, але це дало нам сил на шлях по самому парку.

Про парк ходить красива легенда, описувати не буду, її легко можна знайти на просторах інтернету. По дорозі ми зустріли диких мавп, а на зворотному шляху одна мавпочка мало не вирвала у мене з рук пакет. Ми дійшли до дерева кохання, де продають червоні стрічки, які все зав'язують, з метою привернути удачу, зберегти любов. У парку багато звивистих доріжок, відкриваються прекрасні види на острів. На виході є музей. Незважаючи на довгий шлях, діти залишилися задоволені.

На море ми ходили кожен день. Якщо не було можливості купатися, просто дихали морським повітрям. Діти збирали мушлі і корали для гри, але їх там небагато. Грати в піску не рекомендують через піщаних бліх, особливо в інший бухті, Санья. Але, на щастя, нас ніхто не кусав, хоча діти копалися в піску, будували замки і т.п.

День народження в готелі і аквапарку "Атлантіс"

Напередодні дня народження дочки, коли дівчатка заснули, я надула привезені з собою повітряні кулі і наповнила ними наш номер. Вранці ми підірвали святкову хлопавку. Отримали презент від готелю - святковий торт. Зустріли фотографа і провели фотосесію. А після обіду поїхали в іншу бухту на добу відзначати день народження.

"Атлантіс" вразив своєю красою. Площа готелю 540 000 кв. м, 50 поверхів, дух захоплює. Нас поселили на 18-му поверсі. Принесли торт зі свічкою, листівку з побажаннями. Іменинниця загадала бажання, задула свічки. Після чаювання ми пішли виконувати дитячі мрії. Аквапарк і океанаріум - мабуть, це те, що потрібно було дітям найбільше. До самого закриття їх звідти було не витягнути. Нічна дискотека в басейні з справжнім діджеєм і акробат-шоу вразили. І вкотре здивували китайці, які стоять в басейні по коліно в рятувальних жилетах.

На наступний ранок ми часу не втрачали, почали з чудового сніданку. А потім пішли помилуватися на дикий пляж. Склалося враження, що на море тут ніхто не ходить, хоча рятувальники чергують навіть на порожньому пляжі. Хвилі були невеликі, але він свистів, коли ми зайшли в море максимум по пояс. Так що поплавати не вдалося.

Повернулися до басейнів. Тут, звичайно, теж все унікально. Басейн з прозорими бортами вразив всіх. А ще незважаючи на мовний бар'єр, діти знайшли собі китайських подружок, які ходили з ними всюди, дарували символічні подарунки та частування. До слова по-російськи на Хайнані мало хто говорить, так само, як і по-англійськи. Треба вчити китайський (це я для себе зробила висновок).

З "Атлантіса" ми поїхали за порадою в величезний дьюті-фрі в Саньє. Погуляли, але все-таки це було марно втрачений час. Нічого особливого там немає. І діти занудьгували по нашого готелю. Увечері в Дадунхай відкривається площа їжі, де ми любили гуляти. Діти розглядали різних гадів в акваріумах, але спробувати їх ми так і не зважилися. Знайшли одне кафе з російською назвою "Трактир Москва", де замовляли те, що подобається дітям. Сувенірні крамниці, магазини - тут їх безліч на будь-який смак і гаманець.

Медицина на Хайнані

Що не сподобалося? Рух. Багато мопедів. Правила практично не дотримуються, можуть їхати на всі кольори світлофора. Тому тут з дітьми потрібно бути дуже уважним. Гуляючи щодня, до цього звикаєш, але обережність не завадить. По дорозі є державні аптеки з російськомовними провізорами, тому якщо раптом що терміново знадобиться, можна придбати.

Від готелю нас безкоштовно возили на діагностику по пульсу в медичний центр. Центрів на острові багато. Але якщо ви хочете дійсно полікуватися, це повинні бути тільки державні лікарні, так як шарлатанів вистачає. Масажі, голковколювання пропонують прямо на вулиці. У медцентрі ми зробили по одному масажу, дівчатка захотіли спробувати масаж ніг, залишилися задоволені. Але так як ми приїхали не лікуватися, більше туди не поверталися.

Процедури, як і екскурсії, на острові дорогі. Дітям до 120 см є пільги. Наприклад, в тому ж розважальному центрі я платила тільки за старшу, молодша каталася безкоштовно.

Повернулися б ми ще раз на Хайнань? Це питання я задала прямо зараз поруч сидить дітям. "Так!" - пролунав дружний відповідь. Нам дуже сподобалось. Ще багато чого ми не встигли подивитися: острів мавп, центр буддизму, гарячі джерела, та багато всього залишилося незвіданого. Вже після нашого об'їзду відкрили скляний міст. Все-таки південно-східна Азія вабить, незважаючи на відсутність all inclusive. Рекомендую до відвідування з дітьми.

Коментувати можут "Острів Хайнань, відгук: відпочинок з дітьми і день народження дочки"

Медицина на Хайнані

Але, думаєте, мене це зупинило?
Повернулися б ми ще раз на Хайнань?